Regulamin dla biur rejestrujących się w portalu domygrunty.pl
Regulamin dla biur rejestrujących się w portalu www.domygrunty.pl zwanym w dalszej części portalem.
Korzystanie przez Biura z portalu możliwe jest jedynie po zaakceptowaniu tego regulaminu. Poniżej regulaminu zamieszczona została informacja o POLITYCE PRYWATNOŚCI zgodnej z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – RODO (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wdrażanej na portalu www.domygrunty.pl
Uwaga Ogólna. Prawo do rejestrowania Biura na portalu www.domygrunty.pl ma tylko przedsiębiorca wykonujący działalność w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Uprawnionym do zarejestrowania Biura w tym portalu jest więc przedsiębiorca (osoba prawna, osoba fizyczna, działający zgodnie z prawem podmiot) działający na podstawie odpowiedniego wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo przedsiębiorca działający w podstawie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego. Osoba rejestrująca Biuro w tym portalu składa poprzez akceptację niniejszego regulaminu oświadczenie o uprawnieniu do dokonania rejestracji jako przedsiębiorca. W profilu przedsiębiorca umieszcza jedynie informacje powszechnie dostępne.
Uwaga. W portalu nie są gromadzone i nie są przetwarzane dane osobowe i kontakty osób - klientów zainteresowanych ofertami Przedsiębiorcy ani skierowane do Przedsiębiorcy zapytania, nie są gromadzone adresy mailowe tych klientów. Wszelkie zapytania kierowane mailowo na podstawie formularzy umieszczonych na portalu domygrunty.pl po wysłaniu nie są zbierane i archiwizowane, również nie są zbierane i archiwizowane adresy i dane osobowe osób wypełniających te formularze. Portal nie ma wpływu na treść informacji przesyłanych przez zainteresowanych klientów do Przedsiębiorcy nie kontroluje treści tych informacji i nie ponosi za nie odpowiedzialności.
1. Przedsiębiorca wykonujący działalność w obrocie nieruchomościami może zarejestrować się na tym portalu i umieszczać oferty jedynie wtedy gdy wykonuje tę działalność zgodnie z przepisami prawa. Przedsiębiorca może umieścić na portalu wyłącznie informację (ofertę) dotyczącą nieruchomości, co do której ma zawartą umowę pośrednictwa w obrocie nieruchomościami zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Przedsiębiorca zamieszczając informację o nieruchomości w swoim zakresie i interesie zadba o jej zgodność ze stanem faktycznym, z obowiązującym prawem i standardami zawodowymi pośredników w obrocie nieruchomościami.
3. Przedsiębiorca zobowiązany jest przestrzegać praw osób trzecich w szczególności praw autorskich dotyczących prezentowanych informacji o nieruchomościach w tym praw dotyczących fotografii.
4. Przedsiębiorca dołoży wszelkiej staranności aby utrzymać aktualność umieszczonych informacji o nieruchomościach a także informacji o swojej działalności.
5. Przedsiębiorca umieszcza informację o nieruchomości na swoje ryzyko, samodzielnie i swobodnie określając jej treść i jest wyłącznie odpowiedzialnym za konsekwencje umieszczenia tej informacji. Portal www.domygrunty.pl nie odpowiada za treść, aktualność i zgodność z prawem zamieszczanych przez przedsiębiorcę informacji o nieruchomościach. Przedsiębiorca wyraża zgodę na otrzymywanie na podane adresy mailowe informacji z portalu domygrunty.pl oraz od Powszechnego Towarzystwa Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości, które jest właścicielem portalu.
6. Zamieszczanie informacji o nieruchomościach a także informacji o Biurze jest NIEODPŁATNE do czasu zmiany niniejszego regulaminu. Informacje wymagane do rejestracji konta mają charakter powszechnie dostępnych informacji o przedsiębiorcy (dostępne na strona CEIDG, STRONA GUS) i powinny być zgodne z rzeczywistością. Dla wykonania niniejszego regulaminu (umowy) w zakresie korzystania z tego portalu niezbędne jest przetwarzanie danych osobowych Przedsiębiorcy - osoby fizycznej. Bez przetwarzania danych osobowych Przedsiębiorcy nie można wykonać tego regulaminu Podstawą przetwarzania Rejestrując profil na domygrunty.pl przedsiębiorca wyraża zgodę na przetwarzanie umieszczonych informacji w przeciwnym wypadku powinien natychmiast usunąć swój profil i usunąć związane z profilem oferty.
7. Rejestrując profil przedsiębiorca wypełnia - RUBRYKI FORMULARZA. W przypadku niezgodności umieszczonych danych przez przedsiębiorcę dotyczących jego działalności z rzeczywistością Portal zastrzega możliwość natychmiastowego usunięcia profilu Biura wraz z ofertami. Przedsiębiorcy z tego tytułu nie przysługuje żadne roszczenie.
8. Korzystanie przez Biuro z portalu możliwe jest jedynie pod warunkiem pełnej akceptacji niniejszego regulaminu.
Polityka Prywatności na www.domygrunty.pl
Informacja dla Przedsiębiorców - osób fizycznych w tym także dla odbiorców newslettera i odbiorców informacji marketingowych Federacji Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości i Powszechnego Towarzystwa Ekspertów i Doradców Rynku nieruchomości w zakresie przetwarzania danych.
Szanowny Przedsiębiorco w tym także Odbiorco Informacji i Newslettera, od 25 maja 2018 roku w całej Unii Europejskiej, a więc i w Polsce będą (są) stosowane nowe przepisy dotyczące ochrony danych osobowych – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) czyli w skrócie RODO.
Nowe przepisy zapewniają Tobie większą ochronę i kontrolę Twoich danych osobowych. Realizując wyrażone w RODO obowiązki, niniejszym przekazujemy informacje w zgodzie RODO.
Po pierwsze, podajemy kto jest Administratorem Twoich danych osobowych: Twoimi Danymi administrują wspólnie współadministratorzy wskazani poniżej. Współadministratorami Danych Osobowych są -: 1. Powszechne Towarzystwo Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, strona www.profesjonalista.net e mail biuro1@profesjonalista.net i 2. Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, www.pprn.pl adres e mail biuro1@pprn.pl najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie: telefon: 510 069 316 lub wysyłając maila na powyższe adresy mailowe albo pismo na adres korespondencyjny 90-418 Łódź Al. Kościuszki 3.
Po drugie, zgodnie z RODO podajemy skąd mamy Twoje dane osobowe: Twoje dane osobowe mamy, bo podałeś je zawierając z nami umowę poprzez akceptację regulaminu korzystania ze strony www.domygrunty.pl.
Po trzecie, zgodnie z RODO informujemy o celach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz podstawie przetwarzania, że przetwarzanie Twoich danych jest niezbędne w celu wykonania zawartej umowy (regulaminu) o korzystanie z portalu www.domygrunty.pl i że podstawą przetwarzania danych osobowych jest właśnie ta umowa (regulamin) oraz, że bez przetwarzania tych danych nie możemy zawrzeć i wykonywać tej umowy (regulaminu). Jeśli nie zechcesz by Twoje dane były przetwarzane po prostu zlikwiduj swój profil na portalu domygrunty.pl
Ponadto podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest także prawnie uzasadniony interes Administratora w tym możliwość prowadzenia wobec Ciebie marketingu związanego z oferowaniem naszych usług, oparty na art. 6.ust1. lit f - przetwarzanie Twoich danych jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.
Po czwarte, informujemy, że realizujemy wszystkie Twoje prawa gwarantowane przez RODO: żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego. Informujemy, że Twoje dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Po piąte, informujemy, że Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres związany z działaniami w wykonaniu umowy (regulaminu) portalu domygrunty.pl przez okres trwania praw i obowiązków wynikających z tej umowy (regulaminu), okres w zakresie dochodzenia ewentualnych roszczeń.
Jeśli Szanowny Odbiorco informacji i newslettera (PTEiDRN i F PPRN) masz jakieś pytania dotyczące Twoich danych osobowych prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub o przesłanie pisma na poniżej podane dane kontaktowe Administratora Twoich danych.
Z wyrazami szacunku
Współadministratorzy Danych Osobowych: 1. Powszechne Towarzystwo Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, strona www.profesjonalista.net e mail biuro1@profesjonalista.net i 2. Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, www.pprn.pl adres e mail biuro1@pprn.pl najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie: telefon: 510 069 316 lub wysyłając maila na powyższe adresy mailowe albo pismo na adres korespondencyjny 90-418 Łódź Al. Kościuszki 3.
Aktualności
-
CYKL I. Artykuł 2. 6 zasad, które Twoja strona www musi spełniać!
data dodania: 05.07.2012Każda strona www powinna mieć jasno sprecyzowany cel, czyli prowadzić klienta do konkretnego działania, które chcesz, aby wykonał przy kontakcie z Twoją stroną. Małego biura nieruchomości nie stać na to, aby strona służyła jedynie celom wizerunkowym albo po prostu „była”. Należy zrobić wszystko, aby generowała zyski. Poznaj 6 zasad, które Twoja strona www musi spełniać. Całkowite minimum tego, aby była użyteczna, przyjazna internautom oraz pozyskiwała klientów.
1. Klasyczny układ strony
Nie twórz ze swojej strony „dzieła sztuki”, przepełnionego kolorami i elementami graficznymi. Sugerowany jest klasyczny układ strony z dwiema kolumnami, nagłówkiem oraz stopką, z ograniczoną ilością kolorów. Można za to poszaleć z ich odcieniami. Głównymi elementami niech będą zdjęcia nieruchomości oraz elementy nawigacji. To właśnie profesjonalne fotografie podnoszą atrakcyjność oferty, dlatego muszą być widoczne na pierwszym planie.
2. Prosta nawigacja na stronie
Im prościej, tym lepiej. Jak najmniej technologii Flash (animacji na stronie). System nawigacji na stronie powinien zawierać linki (odnośniki) do takich podstron jak:
• Strona główna, O firmie, Kontakt (powinny być wyświetlane na wszystkich podstronach, na górze i na dole strony, aby dostęp do nich był możliwy z każdego poziomu).
• Źródła pomocy, jak: FAQ, Porady, Kalkulator kosztów, itp.(stanowią one dodatkową wartość dla użytkownika, co odróżnia daną stronę od konkurencji).
• Oferty nieruchomości (teoretycznie powinno być tyle odnośników, ile rodzajów nieruchomości. Jeżeli ilość wszystkich ofert nie przekracza 100, to można wyświetlać oferty w formie drzewa. Jeśli prezentowana jest duża ilość ofert, to układ linków powinien zostać zastąpiony praktyczną wyszukiwarką będącą formularzem z opcjami wyboru w postaci list rozwijanych, pól wyboru itd.).
Należy skupić się przede wszystkim na przejrzystości. Im bardziej doświadczona firma w internecie, tym więcej pustego miejsca na jej stronach. Strona główna powinna zachęcać do przejrzenia reszty zawartości serwisu, a nie przekazywać możliwie jak najwięcej informacji.
3. Określ, czego oczekujesz od klientów
Każda strona www musi prowadzić do jasno sprecyzowanej akcji ze strony klienta. Pierwsze, co musisz zrobić, to określić, czego oczekujesz od odwiedzających Twoją stronę i następnie podkreślić to na swojej stronie głównej. Jeżeli zależy Ci na pozyskaniu kontaktów bezpośrednich do osób zainteresowanych sprzedażą swoich nieruchomości, to zamieść formularz zgłoszeniowy. Zawsze dawaj konkretne instrukcje, jeśli nie chcesz, aby klienci błądzili po Twojej stronie. Pamiętaj, Twoja strona ma nie tylko dobrze wyglądać, ona ma się komunikować z e-klientami.
4. Pisz językiem korzyści
Przede wszystkim pamiętaj, że musisz przykuć uwagę klientów oraz zdobyć ich zainteresowanie. Następnym krokiem będzie wykreowanie ich potrzeby, związanej z Twoją ofertą, aby doprowadzić do sprzedaży lub innej akcji, której oczekujesz. Nie osiągniesz tego opowiadając o swojej firmie, misji, doświadczeniu, historii czy liczbie pracowników lub oddziałów. Oczywiście to też jest ważne, ale nie pisz tego z własnego punktu widzenia. Zawsze wyciągaj ze swoich stwierdzeń korzyści, jakie klient dzięki nim odniesie. Klient kupuje rozwiązanie swoich problemów lub spełnienie potrzeb, a nie Twój produkt lub usługę:
Kupujemy luksus a nie willę z basenem.
Kupujemy szybkie dojazdy do pracy a nie mieszkanie w centrum.
Pamiętaj, nie bądź zbyt zadufany w sobie, ponieważ wówczas zaczynasz skupiać tekst na własnym ego, dając za dużo informacji o firmie, a za mało o kliencie. Klient czytając Twój powitalny tekst musi w ciągu kilkunastu sekund wiedzieć, dlaczego powinien wybrać właśnie Twoją firmę i co mu to da. W prostych słowach napisz, co może zyskać dzięki Twoim produktom lub usługom.
5. Chwal się opiniami i rekomendacjami klientów
Czy istnieje łatwiejszy sposób na stworzenie pozytywnego wizerunku firmy niż opinie i referencje zadowolonych klientów? Każda opinia i referencja stanowi rzetelną informację dla pozostałych klientów o jakości Twoich usług. Bardzo dobrym pomysłem jest umożliwienie klientom dzielenia się swoimi wrażeniami i nawet zachęcanie ich do tego. Zawsze proś o zdanie klienta po zakończonej współpracy (np. poprzez wysłanie maila z prośbą o wystawienie opinii) a następnie te najciekawsze zamieść na swojej stronie – najlepiej w oddzielnej zakładce (Rekomendacje/Opinie klientów/Referencje). Niech zadowoleni klienci zajmą się promocją Twojej firmy poprzez polecanie i wyrażanie swojej satysfakcji ze współpracy z Tobą.
6. Twoja strona wysoko w Google
Na swojej stronie www nie wystarczy pisać ładnymi i przykuwającymi uwagę słowami... Oprócz internautów, Twój serwis odwiedzają również roboty wyszukiwarek, które skanują teksty i indeksują Twoją stronę w wynikach wyszukiwań (m.in. od tego zależy Twoja pozycja w Google). Pomimo tego, że pozycjonowanie jest pracą dla specjalistów z agencji seo (zajmującej się pozycjonowaniem), Ty również możesz wpłynąć na lepsze wyniki w wyszukiwarkach. Twoim zadaniem jest wybór słów kluczowych, które charakteryzują profil działalności oraz stworzenie unikalnych treści na stronę.
Słowa klucze to frazy, które internauci wpisują w wyszukiwarkę (najczęściej Google) i po wynikach wyszukiwania trafiają na którąś ze stron z podpowiedzi. Aby Twoja strona znalazła się w podpowiedziach, musisz w opisach swojej działalności używać jak najwięcej słów kluczowych. Przy ich wyborze postaw się na miejscu klienta i wyobraź sobie, co Ty byś wpisywał w wyszukiwarkę, szukając firmy o profilu jak Twoja.
Publikując unikalne treści, niekopiowane z innych katalogów czy stron www, stosujesz niezbędny zabieg, aby Twoja strona była identyfikowana przez wyszukiwarki jako oryginalna i dzięki temu wyżej pozycjonowana. Ciągłe powielanie tych samych treści powoduje to, że dany wpis może być omijany przez wyszukiwarki i nie wyświetlać się w wynikach wyszukiwania. Po prostu tworząc swoje teksty, pisz z głowy, swoimi słowami.
(Temat, jak samemu wspomóc naturalne pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach, czyli jak osiągać wysokie pozycje w Google, będziemy jeszcze rozwijać).
W następnym artykule poznasz sekrety, jak pisać chwytliwe treści na stronę www, tak aby klienci robili to, czego od nich oczekujesz.
Autor: Alicja Zbytniewska
Cykl warsztatów został opracowany przez zespół specjalistów ds. e-marketingu z Nieruchomosci-online.pl, jednego z czołowych portali ogłoszeniowych w Polsce. Poprzez dzielenie się wiedzą z przedstawicielami z branży nieruchomości, serwis ma na celu dbanie o wysoką jakość ogłoszeń w internecie.
Biurom nieruchomości i deweloperom dedykuje wyszukane formy prezentacji i promocji nieruchomości z rynku pierwotnego i wtórnego, w dużo bardziej konkurencyjnych cenach niż inne serwisy. Priorytetem portalu jest dbałość o aktualność ogłoszeń. Więcej na temat serwisu: http://www.nieruchomosci-online.pl/
Prawa autorskie do artykułu należą do portalu Nieruchomosci-online.pl. Wszelkie formy powielania materiału powinny być opatrzone notą autorską i występować w niezmienionym kształcie.
Aktualności
-
ZOSTAŃ LICENCJONOWANYM POŚREDNIKIEM ZARZĄDCĄ NIERUCHOMOŚCI FPPRN - ZAPRASZAMY NA KURS ON LINE
data dodania: 22.01.2024ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W LICENCYJNYM KURSIE POŚREDNIK / ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI - ON LINE - DOBRY ZAWÓD - DOBRA PRACA. LICENCYJNY KURS POŚREDNIK / ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI DOBRA PRACA. DOBRY ZAWÓD
NIE CZEKAJ Z ZAPISAMI. GDZIEKOLWIEK JESTEŚ MOŻESZ UCZESTNICZYĆ - Powszechne Towarzystwo Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości zaprasza na licencyjny kurs dla zarządców nieruchomościami i pośredników nieruchomości autoryzowany przez Federację Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości. Więcej informacji: telefon 510 069 316 lub 501 213 604. Zapisy patrz link:
https://profesjonalista.net/kurs-licencyjny-posrednik-zarzadca-nieruchomosci-on-line/
więcej »
-
SUKCESJA W BIZNESIE i RODZINIE/REFORMA PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO A RYNEK NIERUCHOMOŚCI 14-15.12.2023- SPAŁA
data dodania: 21.03.2022SUKCESJA W BIZNESIE i RODZINIE/REFORMA PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO A RYNEK NIERUCHOMOŚCI 14-15.12.2023- SPAŁA
Tradycyjne, mikołajkowe seminarium w ramach Powszechnej Akademii Nieruchomości PTEiDRN. W dniach 14-15 grudnia 2023 roku spotykamy się na kolejnym seminarium Powszechnej Akademii Nieruchomości PTEiDRN w Hotelu „MOŚCICKI” SPAŁA, UL. NADPILICZNA nr 2, wspaniałe miejsce pomiędzy Łodzią a Warszawą. Link do seminarium https://profesjonalista.net/planowanie-sukcesji-rodzinnej-i-firmowej-reforma-systemu-planowania-przestrzennego-i-jej-wplyw-na-rynek-nieruchomosci-i-procesy-inwestycyjne/
Spotkanie dedykowane jest wszystkim profesjonalistom z branży nieruchomości w szczególności pośrednikom, zarządcom, rzeczoznawcom majątkowym. W ramach naszego, dwudniowego Seminarium zajmiemy się następującymi tematami:
w dniu 14 grudnia (czwartek) 2023 – Planowanie sukcesji rodzinnej i firmowej – Jak zabezpieczyć sytuację firmy i rodziny na wypadek śmierci osób kluczowych
w dniu 15 grudnia (piątek) 2023 – Reforma systemu planowania przestrzennego i jej wpływ na rynek nieruchomości i procesy inwestycyjne
więcej »
-
Archiwum aktualności »