Regulamin dla biur rejestrujących się w portalu domygrunty.pl
Regulamin dla biur rejestrujących się w portalu www.domygrunty.pl zwanym w dalszej części portalem.
Korzystanie przez Biura z portalu możliwe jest jedynie po zaakceptowaniu tego regulaminu. Poniżej regulaminu zamieszczona została informacja o POLITYCE PRYWATNOŚCI zgodnej z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – RODO (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wdrażanej na portalu www.domygrunty.pl
Uwaga Ogólna. Prawo do rejestrowania Biura na portalu www.domygrunty.pl ma tylko przedsiębiorca wykonujący działalność w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Uprawnionym do zarejestrowania Biura w tym portalu jest więc przedsiębiorca (osoba prawna, osoba fizyczna, działający zgodnie z prawem podmiot) działający na podstawie odpowiedniego wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo przedsiębiorca działający w podstawie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego. Osoba rejestrująca Biuro w tym portalu składa poprzez akceptację niniejszego regulaminu oświadczenie o uprawnieniu do dokonania rejestracji jako przedsiębiorca. W profilu przedsiębiorca umieszcza jedynie informacje powszechnie dostępne.
Uwaga. W portalu nie są gromadzone i nie są przetwarzane dane osobowe i kontakty osób - klientów zainteresowanych ofertami Przedsiębiorcy ani skierowane do Przedsiębiorcy zapytania, nie są gromadzone adresy mailowe tych klientów. Wszelkie zapytania kierowane mailowo na podstawie formularzy umieszczonych na portalu domygrunty.pl po wysłaniu nie są zbierane i archiwizowane, również nie są zbierane i archiwizowane adresy i dane osobowe osób wypełniających te formularze. Portal nie ma wpływu na treść informacji przesyłanych przez zainteresowanych klientów do Przedsiębiorcy nie kontroluje treści tych informacji i nie ponosi za nie odpowiedzialności.
1. Przedsiębiorca wykonujący działalność w obrocie nieruchomościami może zarejestrować się na tym portalu i umieszczać oferty jedynie wtedy gdy wykonuje tę działalność zgodnie z przepisami prawa. Przedsiębiorca może umieścić na portalu wyłącznie informację (ofertę) dotyczącą nieruchomości, co do której ma zawartą umowę pośrednictwa w obrocie nieruchomościami zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Przedsiębiorca zamieszczając informację o nieruchomości w swoim zakresie i interesie zadba o jej zgodność ze stanem faktycznym, z obowiązującym prawem i standardami zawodowymi pośredników w obrocie nieruchomościami.
3. Przedsiębiorca zobowiązany jest przestrzegać praw osób trzecich w szczególności praw autorskich dotyczących prezentowanych informacji o nieruchomościach w tym praw dotyczących fotografii.
4. Przedsiębiorca dołoży wszelkiej staranności aby utrzymać aktualność umieszczonych informacji o nieruchomościach a także informacji o swojej działalności.
5. Przedsiębiorca umieszcza informację o nieruchomości na swoje ryzyko, samodzielnie i swobodnie określając jej treść i jest wyłącznie odpowiedzialnym za konsekwencje umieszczenia tej informacji. Portal www.domygrunty.pl nie odpowiada za treść, aktualność i zgodność z prawem zamieszczanych przez przedsiębiorcę informacji o nieruchomościach. Przedsiębiorca wyraża zgodę na otrzymywanie na podane adresy mailowe informacji z portalu domygrunty.pl oraz od Powszechnego Towarzystwa Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości, które jest właścicielem portalu.
6. Zamieszczanie informacji o nieruchomościach a także informacji o Biurze jest NIEODPŁATNE do czasu zmiany niniejszego regulaminu. Informacje wymagane do rejestracji konta mają charakter powszechnie dostępnych informacji o przedsiębiorcy (dostępne na strona CEIDG, STRONA GUS) i powinny być zgodne z rzeczywistością. Dla wykonania niniejszego regulaminu (umowy) w zakresie korzystania z tego portalu niezbędne jest przetwarzanie danych osobowych Przedsiębiorcy - osoby fizycznej. Bez przetwarzania danych osobowych Przedsiębiorcy nie można wykonać tego regulaminu Podstawą przetwarzania Rejestrując profil na domygrunty.pl przedsiębiorca wyraża zgodę na przetwarzanie umieszczonych informacji w przeciwnym wypadku powinien natychmiast usunąć swój profil i usunąć związane z profilem oferty.
7. Rejestrując profil przedsiębiorca wypełnia - RUBRYKI FORMULARZA. W przypadku niezgodności umieszczonych danych przez przedsiębiorcę dotyczących jego działalności z rzeczywistością Portal zastrzega możliwość natychmiastowego usunięcia profilu Biura wraz z ofertami. Przedsiębiorcy z tego tytułu nie przysługuje żadne roszczenie.
8. Korzystanie przez Biuro z portalu możliwe jest jedynie pod warunkiem pełnej akceptacji niniejszego regulaminu.
Polityka Prywatności na www.domygrunty.pl
Informacja dla Przedsiębiorców - osób fizycznych w tym także dla odbiorców newslettera i odbiorców informacji marketingowych Federacji Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości i Powszechnego Towarzystwa Ekspertów i Doradców Rynku nieruchomości w zakresie przetwarzania danych.
Szanowny Przedsiębiorco w tym także Odbiorco Informacji i Newslettera, od 25 maja 2018 roku w całej Unii Europejskiej, a więc i w Polsce będą (są) stosowane nowe przepisy dotyczące ochrony danych osobowych – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) czyli w skrócie RODO.
Nowe przepisy zapewniają Tobie większą ochronę i kontrolę Twoich danych osobowych. Realizując wyrażone w RODO obowiązki, niniejszym przekazujemy informacje w zgodzie RODO.
Po pierwsze, podajemy kto jest Administratorem Twoich danych osobowych: Twoimi Danymi administrują wspólnie współadministratorzy wskazani poniżej. Współadministratorami Danych Osobowych są -: 1. Powszechne Towarzystwo Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, strona www.profesjonalista.net e mail biuro1@profesjonalista.net i 2. Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, www.pprn.pl adres e mail biuro1@pprn.pl najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie: telefon: 510 069 316 lub wysyłając maila na powyższe adresy mailowe albo pismo na adres korespondencyjny 90-418 Łódź Al. Kościuszki 3.
Po drugie, zgodnie z RODO podajemy skąd mamy Twoje dane osobowe: Twoje dane osobowe mamy, bo podałeś je zawierając z nami umowę poprzez akceptację regulaminu korzystania ze strony www.domygrunty.pl.
Po trzecie, zgodnie z RODO informujemy o celach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz podstawie przetwarzania, że przetwarzanie Twoich danych jest niezbędne w celu wykonania zawartej umowy (regulaminu) o korzystanie z portalu www.domygrunty.pl i że podstawą przetwarzania danych osobowych jest właśnie ta umowa (regulamin) oraz, że bez przetwarzania tych danych nie możemy zawrzeć i wykonywać tej umowy (regulaminu). Jeśli nie zechcesz by Twoje dane były przetwarzane po prostu zlikwiduj swój profil na portalu domygrunty.pl
Ponadto podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest także prawnie uzasadniony interes Administratora w tym możliwość prowadzenia wobec Ciebie marketingu związanego z oferowaniem naszych usług, oparty na art. 6.ust1. lit f - przetwarzanie Twoich danych jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.
Po czwarte, informujemy, że realizujemy wszystkie Twoje prawa gwarantowane przez RODO: żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego. Informujemy, że Twoje dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Po piąte, informujemy, że Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres związany z działaniami w wykonaniu umowy (regulaminu) portalu domygrunty.pl przez okres trwania praw i obowiązków wynikających z tej umowy (regulaminu), okres w zakresie dochodzenia ewentualnych roszczeń.
Jeśli Szanowny Odbiorco informacji i newslettera (PTEiDRN i F PPRN) masz jakieś pytania dotyczące Twoich danych osobowych prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub o przesłanie pisma na poniżej podane dane kontaktowe Administratora Twoich danych.
Z wyrazami szacunku
Współadministratorzy Danych Osobowych: 1. Powszechne Towarzystwo Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, strona www.profesjonalista.net e mail biuro1@profesjonalista.net i 2. Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, www.pprn.pl adres e mail biuro1@pprn.pl najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie: telefon: 510 069 316 lub wysyłając maila na powyższe adresy mailowe albo pismo na adres korespondencyjny 90-418 Łódź Al. Kościuszki 3.
Aktualności
-
CYKL I. Artykuł 6. Social media – miejsce dla rynku nieruchomości?
data dodania: 27.07.2012Powszechna opinia kreowana na temat social media jako o najlepszym, tanim i uniwersalnym narzędziu do promocji powoduje, iż coraz więcej firm dochodzi do wniosku, że już samo założenie profilu na serwisie społecznościowym wpłynie pozytywnie na ich wizerunek w internecie.
Obecnie w obszarze mediów społecznościowych możemy znaleźć wszystko – od produktów spożywczych, przez biura podróży, po profile biurowców. Czy to oznacza, że są one dobre dla każdego i czy każda marka, produkt lub usługa mogą odnieść korzyści z inwestycji w SM?
Niekoniecznie.
W tym momencie pewnie nasuwa Ci się pytanie: Czy będąc pośrednikiem nieruchomości potrzebuję działań w social media? Próbując na nie odpowiedzieć, zacznę od podstawowej kwestii, a mianowicie:
W jakim celu prowadzi się social media?
Ustalenie celu obecności w SM jest podstawą, jeżeli chcesz, aby Twoja praca przyniosła wymierne rezultaty. Jest wiele różnych powodów, dla których firmy decydują się na wejście do mediów społecznościowych. Skupmy się jednak na głównych celach prowadzenia działań w tym obszarze.
Należą do nich:
• nawiązywanie relacji z obecnymi oraz przyszłymi klientami,
• zwiększenie popularności marki,
• budowa lojalności klientów,
• budowa pozycji lidera opinii,
• sprowadzenie użytkowników na stronę www,
• pozyskanie informacji zwrotnej na temat produktu/usługi,
• wsparcie działań helpdesk,
• pozyskiwanie kontaktów w celach sprzedażowych, sprzedaż produktów, pozyskiwanie adresów mailowych.
Social media – banał tylko na pierwszy rzut oka
Sporo osób sądzi, iż prowadzenie social media jest banalnie proste. W końcu niemal każdy z nas ma konto w jakimś portalu społecznościowym i nie ma problemów z jego obsługą.
Okazuje się jednak, że jeżeli chcesz uzyskać wymierne efekty z prowadzenia SM, musisz nieco bardziej się postarać. Należy ustalić cel, strategię postępowania, tematy oraz plan komunikacji. To wszystko wymaga czasu, wiedzy, a czasami również nakładów pieniężnych (aplikacje konkursowe, reklama, itp.).
Jeśli nie zaplanujesz odpowiedniej strategii, to wprawdzie skupisz wokół siebie spore grono osób, ale nie pozyskasz lojalnych klientów. Na to trzeba sobie zapracować.
Zanim zainwestujesz swój czas i pieniądze
Mimo iż social media ostatnio bardzo zyskują na popularności jako miejsce reklamy w sieci, nie powinny być podstawowym elementem Twojej strategii marketingowej. Planując wydatki na promocję, musisz w pierwszej kolejności zastanowić się nad kwestiami najistotniejszymi, a mianowicie:
1.Czy masz stronę www?
2.Czy strona jest użyteczna? Czy łatwo się po niej poruszać? Czy każdy jest w stanie bez trudu odnaleźć na niej potrzebne informacje?
3.Czy strona odpowiednio się prezentuje? Jak wygląda wizualnie? Może warto odświeżyć jej szatę graficzną – w końcu jest ona wizytówką Twojej firmy w internecie.
4.Czy można szybko znaleźć Twoją firmę w sieci? Jeżeli nie, należałoby przemyśleć sprawę inwestycji w SEO lub inne metody zaistnienia w wyszukiwarce (AdWords, katalogi firm).
Czy social media są dla branży nieruchomości?
Przeanalizujmy teraz rynek nieruchomości pod kątem istnienia w SM. Jakie są szanse oraz zagrożenia wynikające ze specyfiki branży?
1.Klientami deweloperów, biur nieruchomości, pośredników są w zdecydowanej większości użytkownicy indywidualni. Jest to dużym plusem, gdyż komunikacja B2C (Business to Customer, czyli relacja między firmą a klientem, nawiązywana za pomocą internetu) jest prostsza i przynosi znacznie lepsze efekty niż B2B (Business to Business).
2.Kolejnym elementem, który przemawia za działaniami branży nieruchomości w obszarze mediów społecznościowych, jest specyfika produktu.
Wybór domu czy mieszkania, podobnie jak banku lub samochodu jest decyzją, którą chcemy dobrze przemyśleć. Raz podjętą jest już później bardzo ciężko zmienić. Nie są to dobra, które nabywamy pod wpływem impulsu, dlatego lubimy naradzić się ze znajomymi i rodziną. Szukamy też opinii innych osób, które znają się na branży lub mają doświadczenia w sprzedaży czy kupnie nieruchomości. Często takie konsultacje trwają bardzo długo, podobnie jak sam proces podejmowania decyzji, podczas którego chętnie korzystamy z zasobów internetu.
I tu wkraczają do gry social media. Są one bowiem doskonałym źródłem informacji na temat tego: do którego pośrednika warto się udać; gdzie się mieszka najlepiej i dlaczego; na co uważać podczas zakupu mieszkania; czego należy unikać. Daje to ogromne pole do popisu dla przedsiębiorstw związanych z branżą. W mediach społecznościowych nawet mała firma z dobrą opinią, pozycjonująca się jako Ekspert, może konkurować z tymi dużo większymi.
3.Trudnością podczas prowadzenia działań w SM w przypadku branży nieruchomości może być doraźność korzystania z jej usług. Social media służą bowiem do budowy długotrwałych, ciągłych relacji z klientem. Natomiast zakupu lub sprzedaży nieruchomości dokonuje się średnio raz, dwa razy w życiu, co kilka lat remontuje się mieszkanie lub wymienia meble. I tylko w takich momentach osoby, do których kierujemy przekaz, będą zaangażowane. Utrudnia nam to budowanie długodystansowych związków z klientami. Dodatkowo istnieje niebezpieczeństwo, że raz pozyskani, często z niemałym trudem, użytkownicy zostaną z nami co najwyżej kilka miesięcy. Jest to zagrożenie, które należy wziąć pod uwagę wchodząc w social media, aby zrozumieć, co jest przyczyną zmiany aktywności naszych odbiorców.
Nie powinieneś rozpoczynać działań w social media tylko dlatego, że Twoi konkurenci już tam są. Tworzenie mediów społecznościowych będzie wymagało od Ciebie dodatkowej pracy i czasu, dlatego powinna być to przemyślana decyzja. Nic nie zyskasz, będąc w SM w myśl zasady: Nieważne jak i po co, byleby mnie zauważono.
Ale o tym, co jest kluczem do sukcesu w social media, jak również o wielu innych kwestiach dowiesz się z kolejnych odsłon naszego e-poradnika.
Zapraszam serdecznie!
Autor: Karolina Kłujszo
Cykl warsztatów został opracowany przez zespół specjalistów ds. e-marketingu z Nieruchomosci-online.pl, jednego z czołowych portali ogłoszeniowych w Polsce. Poprzez dzielenie się wiedzą z przedstawicielami z branży nieruchomości, serwis ma na celu dbanie o wysoką jakość ogłoszeń w internecie.
Biurom nieruchomości i deweloperom dedykuje wyszukane formy prezentacji i promocji nieruchomości z rynku pierwotnego i wtórnego, w dużo bardziej konkurencyjnych cenach niż inne serwisy. Priorytetem portalu jest dbałość o aktualność ogłoszeń. Więcej na temat serwisu: http://www.nieruchomosci-online.pl/
Prawa autorskie do artykułu należą do portalu Nieruchomosci-online.pl. Wszelkie formy powielania materiału powinny być opatrzone notą autorską i występować w niezmienionym kształcie.
Aktualności
-
ZOSTAŃ LICENCJONOWANYM POŚREDNIKIEM ZARZĄDCĄ NIERUCHOMOŚCI FPPRN - ZAPRASZAMY NA KURS ON LINE
data dodania: 22.01.2024ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W LICENCYJNYM KURSIE POŚREDNIK / ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI - ON LINE - DOBRY ZAWÓD - DOBRA PRACA. LICENCYJNY KURS POŚREDNIK / ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI DOBRA PRACA. DOBRY ZAWÓD
NIE CZEKAJ Z ZAPISAMI. GDZIEKOLWIEK JESTEŚ MOŻESZ UCZESTNICZYĆ - Powszechne Towarzystwo Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości zaprasza na licencyjny kurs dla zarządców nieruchomościami i pośredników nieruchomości autoryzowany przez Federację Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości. Więcej informacji: telefon 510 069 316 lub 501 213 604. Zapisy patrz link:
https://profesjonalista.net/kurs-licencyjny-posrednik-zarzadca-nieruchomosci-on-line/
więcej »
-
SUKCESJA W BIZNESIE i RODZINIE/REFORMA PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO A RYNEK NIERUCHOMOŚCI 14-15.12.2023- SPAŁA
data dodania: 21.03.2022SUKCESJA W BIZNESIE i RODZINIE/REFORMA PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO A RYNEK NIERUCHOMOŚCI 14-15.12.2023- SPAŁA
Tradycyjne, mikołajkowe seminarium w ramach Powszechnej Akademii Nieruchomości PTEiDRN. W dniach 14-15 grudnia 2023 roku spotykamy się na kolejnym seminarium Powszechnej Akademii Nieruchomości PTEiDRN w Hotelu „MOŚCICKI” SPAŁA, UL. NADPILICZNA nr 2, wspaniałe miejsce pomiędzy Łodzią a Warszawą. Link do seminarium https://profesjonalista.net/planowanie-sukcesji-rodzinnej-i-firmowej-reforma-systemu-planowania-przestrzennego-i-jej-wplyw-na-rynek-nieruchomosci-i-procesy-inwestycyjne/
Spotkanie dedykowane jest wszystkim profesjonalistom z branży nieruchomości w szczególności pośrednikom, zarządcom, rzeczoznawcom majątkowym. W ramach naszego, dwudniowego Seminarium zajmiemy się następującymi tematami:
w dniu 14 grudnia (czwartek) 2023 – Planowanie sukcesji rodzinnej i firmowej – Jak zabezpieczyć sytuację firmy i rodziny na wypadek śmierci osób kluczowych
w dniu 15 grudnia (piątek) 2023 – Reforma systemu planowania przestrzennego i jej wpływ na rynek nieruchomości i procesy inwestycyjne
więcej »
-
Archiwum aktualności »