Regulamin dla biur rejestrujących się w portalu domygrunty.pl
Regulamin dla biur rejestrujących się w portalu www.domygrunty.pl zwanym w dalszej części portalem.
Korzystanie przez Biura z portalu możliwe jest jedynie po zaakceptowaniu tego regulaminu. Poniżej regulaminu zamieszczona została informacja o POLITYCE PRYWATNOŚCI zgodnej z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – RODO (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wdrażanej na portalu www.domygrunty.pl
Uwaga Ogólna. Prawo do rejestrowania Biura na portalu www.domygrunty.pl ma tylko przedsiębiorca wykonujący działalność w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Uprawnionym do zarejestrowania Biura w tym portalu jest więc przedsiębiorca (osoba prawna, osoba fizyczna, działający zgodnie z prawem podmiot) działający na podstawie odpowiedniego wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo przedsiębiorca działający w podstawie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego. Osoba rejestrująca Biuro w tym portalu składa poprzez akceptację niniejszego regulaminu oświadczenie o uprawnieniu do dokonania rejestracji jako przedsiębiorca. W profilu przedsiębiorca umieszcza jedynie informacje powszechnie dostępne.
Uwaga. W portalu nie są gromadzone i nie są przetwarzane dane osobowe i kontakty osób - klientów zainteresowanych ofertami Przedsiębiorcy ani skierowane do Przedsiębiorcy zapytania, nie są gromadzone adresy mailowe tych klientów. Wszelkie zapytania kierowane mailowo na podstawie formularzy umieszczonych na portalu domygrunty.pl po wysłaniu nie są zbierane i archiwizowane, również nie są zbierane i archiwizowane adresy i dane osobowe osób wypełniających te formularze. Portal nie ma wpływu na treść informacji przesyłanych przez zainteresowanych klientów do Przedsiębiorcy nie kontroluje treści tych informacji i nie ponosi za nie odpowiedzialności.
1. Przedsiębiorca wykonujący działalność w obrocie nieruchomościami może zarejestrować się na tym portalu i umieszczać oferty jedynie wtedy gdy wykonuje tę działalność zgodnie z przepisami prawa. Przedsiębiorca może umieścić na portalu wyłącznie informację (ofertę) dotyczącą nieruchomości, co do której ma zawartą umowę pośrednictwa w obrocie nieruchomościami zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Przedsiębiorca zamieszczając informację o nieruchomości w swoim zakresie i interesie zadba o jej zgodność ze stanem faktycznym, z obowiązującym prawem i standardami zawodowymi pośredników w obrocie nieruchomościami.
3. Przedsiębiorca zobowiązany jest przestrzegać praw osób trzecich w szczególności praw autorskich dotyczących prezentowanych informacji o nieruchomościach w tym praw dotyczących fotografii.
4. Przedsiębiorca dołoży wszelkiej staranności aby utrzymać aktualność umieszczonych informacji o nieruchomościach a także informacji o swojej działalności.
5. Przedsiębiorca umieszcza informację o nieruchomości na swoje ryzyko, samodzielnie i swobodnie określając jej treść i jest wyłącznie odpowiedzialnym za konsekwencje umieszczenia tej informacji. Portal www.domygrunty.pl nie odpowiada za treść, aktualność i zgodność z prawem zamieszczanych przez przedsiębiorcę informacji o nieruchomościach. Przedsiębiorca wyraża zgodę na otrzymywanie na podane adresy mailowe informacji z portalu domygrunty.pl oraz od Powszechnego Towarzystwa Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości, które jest właścicielem portalu.
6. Zamieszczanie informacji o nieruchomościach a także informacji o Biurze jest NIEODPŁATNE do czasu zmiany niniejszego regulaminu. Informacje wymagane do rejestracji konta mają charakter powszechnie dostępnych informacji o przedsiębiorcy (dostępne na strona CEIDG, STRONA GUS) i powinny być zgodne z rzeczywistością. Dla wykonania niniejszego regulaminu (umowy) w zakresie korzystania z tego portalu niezbędne jest przetwarzanie danych osobowych Przedsiębiorcy - osoby fizycznej. Bez przetwarzania danych osobowych Przedsiębiorcy nie można wykonać tego regulaminu Podstawą przetwarzania Rejestrując profil na domygrunty.pl przedsiębiorca wyraża zgodę na przetwarzanie umieszczonych informacji w przeciwnym wypadku powinien natychmiast usunąć swój profil i usunąć związane z profilem oferty.
7. Rejestrując profil przedsiębiorca wypełnia - RUBRYKI FORMULARZA. W przypadku niezgodności umieszczonych danych przez przedsiębiorcę dotyczących jego działalności z rzeczywistością Portal zastrzega możliwość natychmiastowego usunięcia profilu Biura wraz z ofertami. Przedsiębiorcy z tego tytułu nie przysługuje żadne roszczenie.
8. Korzystanie przez Biuro z portalu możliwe jest jedynie pod warunkiem pełnej akceptacji niniejszego regulaminu.
Polityka Prywatności na www.domygrunty.pl
Informacja dla Przedsiębiorców - osób fizycznych w tym także dla odbiorców newslettera i odbiorców informacji marketingowych Federacji Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości i Powszechnego Towarzystwa Ekspertów i Doradców Rynku nieruchomości w zakresie przetwarzania danych.
Szanowny Przedsiębiorco w tym także Odbiorco Informacji i Newslettera, od 25 maja 2018 roku w całej Unii Europejskiej, a więc i w Polsce będą (są) stosowane nowe przepisy dotyczące ochrony danych osobowych – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) czyli w skrócie RODO.
Nowe przepisy zapewniają Tobie większą ochronę i kontrolę Twoich danych osobowych. Realizując wyrażone w RODO obowiązki, niniejszym przekazujemy informacje w zgodzie RODO.
Po pierwsze, podajemy kto jest Administratorem Twoich danych osobowych: Twoimi Danymi administrują wspólnie współadministratorzy wskazani poniżej. Współadministratorami Danych Osobowych są -: 1. Powszechne Towarzystwo Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, strona www.profesjonalista.net e mail biuro1@profesjonalista.net i 2. Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, www.pprn.pl adres e mail biuro1@pprn.pl najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie: telefon: 510 069 316 lub wysyłając maila na powyższe adresy mailowe albo pismo na adres korespondencyjny 90-418 Łódź Al. Kościuszki 3.
Po drugie, zgodnie z RODO podajemy skąd mamy Twoje dane osobowe: Twoje dane osobowe mamy, bo podałeś je zawierając z nami umowę poprzez akceptację regulaminu korzystania ze strony www.domygrunty.pl.
Po trzecie, zgodnie z RODO informujemy o celach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz podstawie przetwarzania, że przetwarzanie Twoich danych jest niezbędne w celu wykonania zawartej umowy (regulaminu) o korzystanie z portalu www.domygrunty.pl i że podstawą przetwarzania danych osobowych jest właśnie ta umowa (regulamin) oraz, że bez przetwarzania tych danych nie możemy zawrzeć i wykonywać tej umowy (regulaminu). Jeśli nie zechcesz by Twoje dane były przetwarzane po prostu zlikwiduj swój profil na portalu domygrunty.pl
Ponadto podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest także prawnie uzasadniony interes Administratora w tym możliwość prowadzenia wobec Ciebie marketingu związanego z oferowaniem naszych usług, oparty na art. 6.ust1. lit f - przetwarzanie Twoich danych jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.
Po czwarte, informujemy, że realizujemy wszystkie Twoje prawa gwarantowane przez RODO: żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego. Informujemy, że Twoje dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Po piąte, informujemy, że Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres związany z działaniami w wykonaniu umowy (regulaminu) portalu domygrunty.pl przez okres trwania praw i obowiązków wynikających z tej umowy (regulaminu), okres w zakresie dochodzenia ewentualnych roszczeń.
Jeśli Szanowny Odbiorco informacji i newslettera (PTEiDRN i F PPRN) masz jakieś pytania dotyczące Twoich danych osobowych prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub o przesłanie pisma na poniżej podane dane kontaktowe Administratora Twoich danych.
Z wyrazami szacunku
Współadministratorzy Danych Osobowych: 1. Powszechne Towarzystwo Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, strona www.profesjonalista.net e mail biuro1@profesjonalista.net i 2. Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, www.pprn.pl adres e mail biuro1@pprn.pl najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie: telefon: 510 069 316 lub wysyłając maila na powyższe adresy mailowe albo pismo na adres korespondencyjny 90-418 Łódź Al. Kościuszki 3.
Aktualności
-
CYKL I. Artykuł 7. Działania w social media – samodzielnie czy z agencją?
data dodania: 03.08.2012Łatwo pokusić się o stwierdzenie, że funkcjonowanie w SM to bardzo prosta sprawa. Po co więc płacić komuś za ich prowadzenie, skoro każdy, przy odrobinie wysiłku, mógłby to zrobić. Większość z nas ma przecież konto na Facebooku czy Naszej Klasie, wiele osób pisze bloga i radzi sobie z tym świetnie. W końcu, co może być trudnego w publikowaniu postów, dodawaniu grafiki lub filmów?
Z drugiej jednak strony, zbyt często okazuje się, że nie tak banalnie się sprawy mają, jak wyglądają. W praktyce ciężko jest zebrać grupę osób, która regularnie chciałaby czytać to, co publikujesz. Jeszcze ciężej wciągnąć użytkowników w dyskusję i dodawanie komentarzy. Po dłuższym czasie takiego braku odzewu desperacko zaczynasz szukać newsów, które mogłyby zainteresować Twoich odbiorców. W końcu zrezygnowany zadajesz sobie pytania: Czy ta gra jest warta świeczki? Co robię nie tak?
Brzmi znajomo?
Jeśli nie chcesz brać na siebie odpowiedzialności za promocję swojej firmy w SM, możesz zatrudnić osobę odpowiedzialną tylko za prowadzenie social media lub skorzystać z usług wyspecjalizowanej w tym obszarze agencji. Zanim jednak to zrobisz, radzę zadać sobie dwa podstawowe pytania:
Pytanie pierwsze:
Ile kosztuje agencja SM?
Rozpiętość cen za zlecenie prowadzenia social media jest ogromna – od 100 złotych do nawet kilkunastu tysięcy złotych za miesiąc. Wszystko zależy od tego, co chcemy uzyskać, jakie mamy wymagania oraz ile możemy na to poświęcić. Optymalna kwota, która powinna pozwolić nam na zrównoważone działania, oscyluje pomiędzy 1000 – 3500 złotych netto. Dodatkowym wydatkiem może być koszt stworzenia/kupienia aplikacji konkursowych lub innych, niezbędnych do realizacji naszej strategii. Do tego dochodzą wydatki na reklamę na FB. Tu zakres cen jest bardzo podobny. Możemy skorzystać z gotowych rozwiązań zupełnie za darmo lub zlecić aplikację dedykowaną, za którą trzeba zapłacić nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych.
Pytanie drugie:
Jeżeli agencja, to jaka?
Jesteś zdecydowany na skorzystanie z usług agencji. Aby wybrać najlepszą ofertę dla swojej firmy, warto zwrócić uwagę na kilka istotnych kwestii:
1. Portfolio. Ile kampanii w social media zostało zrealizowanych przez agencję oraz w jaki sposób? Istotna może być również informacja, czy agencja ma doświadczenie w prowadzeniu produktu lub usługi z Twojej branży.
2. Rozliczenia. Za co będziecie się rozliczać? Zdecydowanie odradzamy każdą agencję czy specjalistę, rozliczających się za liczbę fanów. Sama ilość nie jest miarodajna. Wystarczy wejść na Allegro i zobaczyć, jak łatwo można kupić sobie użytkowników. Czy Twoim celem jest posiadanie zupełnie niezainteresowanej produktem grupy nastolatków?
3. Kampania. Jaki mają pomysł na Twoją kampanię w mediach społecznościowych? Czy proponują Ci długoterminową strategię czy raczej doraźne działania? Jak planują zbierać fanów, w jaki sposób chcą budować zaangażowanie, co będzie głównym tematem poruszanym w SM?
4. Obieg informacji. Ty wiesz wszystko o swojej marce, ale agencja niekoniecznie zna się na tym, co robisz. Należy ustalić zasady kontaktu w przypadku, gdy padnie pytanie, na które specjalista nie będzie mógł odpowiedzieć ze względu na brak wiedzy merytorycznej na temat produktu/usługi. Musisz wiedzieć, jaką agencja ma strategię rozwiązywania sytuacji kryzysowych oraz jaka jest w niej Twoja rola. Trzeba konkretnie określić, jak często i w jaki sposób będziecie się między sobą kontaktować w razie wątpliwości.
5. Synergia działań. Czy agencja użyje wszystkich kanałów dojścia do potencjalnych klientów uwzględniając prowadzone przez Ciebie akcje reklamowe, takie jak kampanie offline'owe i mailingowe? Wykorzystanie wszystkich dostępnych środków w dotarciu do użytkowników pozwoli na zwiększenie zakresu działań promocyjnych minimalnym kosztem. Wystarczy prosta czynność dodania do stopki maila ikonki „Polub nas, jesteśmy na Facebooku”, a już zwiększasz swoje szanse powodzenia.
Samemu vs przez agencję – co wybrać?
Zacznijmy od samodzielnego prowadzenia komunikacji w social media. Jakie są plusy i minusy takiego rozwiązania?
Plusy
• Właściciele oraz pracownicy firmy znacznie lepiej znają swoją branżę niż specjaliści agencji social media, przez co są bardziej wiarygodni i przygotowani na udzielanie rzeczowych i użytecznych odpowiedzi.
• Teoretycznie jest to tańsza opcja. Gdyby jednak podsumować czas, jaki będziesz musiał spędzić na prowadzeniu social media, może się okazać, że zaoszczędzisz naprawdę niewiele.
Minusy
• Ty i Twoi pracownicy macie swoje zawodowe obowiązki i nie zawsze możecie poświęcić dodatkowy czas na prowadzenie SM.
• Firmy będące specjalistami w swojej dziedzinie, nie zawsze znają specyfikę social media na tyle dobrze, aby w ten sposób się promować. Może się zdarzyć, że zamiast polepszyć wizerunek marki w sieci, mocno go nadwyrężysz nieprzemyślanymi akcjami.
Jeżeli zdecydujesz się na własnoręczne prowadzenie social media, poświęć jak najwięcej czasu na ich poznanie. Obserwuj konkurencję oraz marki, które radzą sobie najlepiej w tej dziedzinie. Wzoruj się na nich. Dużo czytaj, obserwuj i ucz się na cudzych sukcesach i błędach.
A teraz podsumowanie wad i zalet zlecenia działań w mediach społecznościowych wyspecjalizowanej agencji:
Plusy
• Agencje bardzo dobrze znają specyfikę social media, więc nie powinny teoretycznie popełniać błędów, które mogłyby zaszkodzić Twojej marce.
• Potrafią odnaleźć się w sytuacjach kryzysowych. Jest to bardzo ważne, aby nawet na najmniejszy błąd reagować natychmiastowo i właściwie. Inaczej całe miesiące budowy zaufania do marki mogą pójść na marne.
• Agencje mają za zadanie śledzić, co się dzieje z Twoją marką 24/7, dzięki czemu Ty masz więcej czasu, by zająć się prowadzeniem swojego biznesu.
• Agencje mają duże doświadczenie w budowie strategii social media.
Minusy
• Ponosisz duże koszty, zlecając agencji prowadzenie działań w mediach społecznościowych.
• Istnieje ryzyko wynajęcia niekompetentnej agencji/specjalisty SM. Jakość w tym przypadku przeważnie rośnie wraz z ceną takich usług. Nie warto zastanawiać się nad „specjalistą”, który oferuje Ci to samo co inni, za o wiele niższą stawkę. W praktyce „pół ceny” oznacza często połowę pracy, która niekoniecznie jest zrobiona dobrze.
W kolejnych dwóch artykułach przedstawię Ci ciekawe pomysły na wykorzystanie social media do promocji branży nieruchomości wraz ze wskazówkami, jak je zrealizować, aby osiągnąć pełny sukces.
Powodzenia!
Autor: Karolina Kłujszo
Cykl warsztatów został opracowany przez zespół specjalistów ds. e-marketingu z Nieruchomosci-online.pl, jednego z czołowych portali ogłoszeniowych w Polsce. Poprzez dzielenie się wiedzą z przedstawicielami z branży nieruchomości, serwis ma na celu dbanie o wysoką jakość ogłoszeń w internecie.
Biurom nieruchomości i deweloperom dedykuje wyszukane formy prezentacji i promocji nieruchomości z rynku pierwotnego i wtórnego, w dużo bardziej konkurencyjnych cenach niż inne serwisy. Priorytetem portalu jest dbałość o aktualność ogłoszeń. Więcej na temat serwisu: http://www.nieruchomosci-online.pl/
Prawa autorskie do artykułu należą do portalu Nieruchomosci-online.pl. Wszelkie formy powielania materiału powinny być opatrzone notą autorską i występować w niezmienionym kształcie.
Więcej artykułów z cyklu I patrz EDUKATOR pprn.pl
Aktualności
-
ZOSTAŃ LICENCJONOWANYM POŚREDNIKIEM ZARZĄDCĄ NIERUCHOMOŚCI FPPRN - ZAPRASZAMY NA KURS ON LINE
data dodania: 22.01.2024ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W LICENCYJNYM KURSIE POŚREDNIK / ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI - ON LINE - DOBRY ZAWÓD - DOBRA PRACA. LICENCYJNY KURS POŚREDNIK / ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI DOBRA PRACA. DOBRY ZAWÓD
NIE CZEKAJ Z ZAPISAMI. GDZIEKOLWIEK JESTEŚ MOŻESZ UCZESTNICZYĆ - Powszechne Towarzystwo Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości zaprasza na licencyjny kurs dla zarządców nieruchomościami i pośredników nieruchomości autoryzowany przez Federację Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości. Więcej informacji: telefon 510 069 316 lub 501 213 604. Zapisy patrz link:
https://profesjonalista.net/kurs-licencyjny-posrednik-zarzadca-nieruchomosci-on-line/
więcej »
-
SUKCESJA W BIZNESIE i RODZINIE/REFORMA PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO A RYNEK NIERUCHOMOŚCI 14-15.12.2023- SPAŁA
data dodania: 21.03.2022SUKCESJA W BIZNESIE i RODZINIE/REFORMA PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO A RYNEK NIERUCHOMOŚCI 14-15.12.2023- SPAŁA
Tradycyjne, mikołajkowe seminarium w ramach Powszechnej Akademii Nieruchomości PTEiDRN. W dniach 14-15 grudnia 2023 roku spotykamy się na kolejnym seminarium Powszechnej Akademii Nieruchomości PTEiDRN w Hotelu „MOŚCICKI” SPAŁA, UL. NADPILICZNA nr 2, wspaniałe miejsce pomiędzy Łodzią a Warszawą. Link do seminarium https://profesjonalista.net/planowanie-sukcesji-rodzinnej-i-firmowej-reforma-systemu-planowania-przestrzennego-i-jej-wplyw-na-rynek-nieruchomosci-i-procesy-inwestycyjne/
Spotkanie dedykowane jest wszystkim profesjonalistom z branży nieruchomości w szczególności pośrednikom, zarządcom, rzeczoznawcom majątkowym. W ramach naszego, dwudniowego Seminarium zajmiemy się następującymi tematami:
w dniu 14 grudnia (czwartek) 2023 – Planowanie sukcesji rodzinnej i firmowej – Jak zabezpieczyć sytuację firmy i rodziny na wypadek śmierci osób kluczowych
w dniu 15 grudnia (piątek) 2023 – Reforma systemu planowania przestrzennego i jej wpływ na rynek nieruchomości i procesy inwestycyjne
więcej »
-
Archiwum aktualności »