Regulamin dla biur rejestrujących się w portalu domygrunty.pl

Regulamin dla biur rejestrujących się w portalu www.domygrunty.pl zwanym w dalszej części portalem.

 

Korzystanie przez Biura z portalu możliwe jest jedynie po zaakceptowaniu tego regulaminu. Poniżej regulaminu zamieszczona została informacja o POLITYCE PRYWATNOŚCI zgodnej z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – RODO (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wdrażanej na portalu www.domygrunty.pl

 

Uwaga Ogólna. Prawo do rejestrowania Biura na portalu www.domygrunty.pl ma tylko przedsiębiorca wykonujący działalność w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Uprawnionym do zarejestrowania Biura w tym portalu jest więc przedsiębiorca (osoba prawna, osoba fizyczna, działający zgodnie z prawem podmiot) działający na podstawie odpowiedniego wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo przedsiębiorca działający w podstawie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego. Osoba rejestrująca Biuro w tym portalu składa poprzez akceptację niniejszego regulaminu oświadczenie o uprawnieniu do dokonania rejestracji jako przedsiębiorca. W profilu przedsiębiorca umieszcza jedynie informacje powszechnie dostępne.

 

Uwaga. W portalu nie są gromadzone i nie są przetwarzane dane osobowe i kontakty osób - klientów zainteresowanych ofertami Przedsiębiorcy ani skierowane do Przedsiębiorcy zapytania, nie są gromadzone adresy mailowe tych klientów. Wszelkie zapytania kierowane mailowo na podstawie formularzy umieszczonych na portalu domygrunty.pl po wysłaniu nie są zbierane i archiwizowane, również nie są zbierane i archiwizowane adresy i dane osobowe osób wypełniających te formularze. Portal nie ma wpływu na treść informacji przesyłanych przez zainteresowanych klientów do Przedsiębiorcy nie kontroluje treści tych informacji i nie ponosi za nie odpowiedzialności.

 

1. Przedsiębiorca wykonujący działalność w obrocie nieruchomościami może zarejestrować się na tym portalu i umieszczać oferty jedynie wtedy gdy wykonuje tę działalność zgodnie z przepisami prawa. Przedsiębiorca może umieścić na portalu wyłącznie informację (ofertę) dotyczącą nieruchomości, co do której ma zawartą umowę pośrednictwa w obrocie nieruchomościami zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

2. Przedsiębiorca zamieszczając informację o nieruchomości w swoim zakresie i interesie zadba o jej zgodność ze stanem faktycznym, z obowiązującym prawem i standardami zawodowymi pośredników w obrocie nieruchomościami.

 

3. Przedsiębiorca zobowiązany jest przestrzegać praw osób trzecich w szczególności praw autorskich dotyczących prezentowanych informacji o nieruchomościach w tym praw dotyczących fotografii.

 

4. Przedsiębiorca dołoży wszelkiej staranności aby utrzymać aktualność umieszczonych informacji o nieruchomościach a także informacji o swojej działalności.

 

5. Przedsiębiorca umieszcza informację o nieruchomości na swoje ryzyko, samodzielnie i swobodnie określając jej treść i jest wyłącznie odpowiedzialnym za konsekwencje umieszczenia tej informacji. Portal www.domygrunty.pl nie odpowiada za treść, aktualność i zgodność z prawem zamieszczanych przez przedsiębiorcę informacji o nieruchomościach. Przedsiębiorca wyraża zgodę na otrzymywanie na podane adresy mailowe informacji z portalu domygrunty.pl oraz od Powszechnego Towarzystwa Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości, które jest właścicielem portalu.

 

6. Zamieszczanie informacji o nieruchomościach a także informacji o Biurze jest NIEODPŁATNE do czasu zmiany niniejszego regulaminu. Informacje wymagane do rejestracji konta mają charakter powszechnie dostępnych informacji o przedsiębiorcy (dostępne na strona CEIDG, STRONA GUS) i powinny być zgodne z rzeczywistością. Dla wykonania niniejszego regulaminu (umowy) w zakresie korzystania z tego portalu niezbędne jest przetwarzanie danych osobowych Przedsiębiorcy - osoby fizycznej. Bez przetwarzania danych osobowych Przedsiębiorcy nie można wykonać tego regulaminu Podstawą przetwarzania Rejestrując profil na domygrunty.pl przedsiębiorca wyraża zgodę na przetwarzanie umieszczonych informacji w przeciwnym wypadku powinien natychmiast usunąć swój profil i usunąć związane z profilem oferty.

 

7. Rejestrując profil przedsiębiorca wypełnia - RUBRYKI FORMULARZA. W przypadku niezgodności umieszczonych danych przez przedsiębiorcę dotyczących jego działalności z rzeczywistością Portal zastrzega możliwość natychmiastowego usunięcia profilu Biura wraz z ofertami. Przedsiębiorcy z tego tytułu nie przysługuje żadne roszczenie.

 

8. Korzystanie przez Biuro z portalu możliwe jest jedynie pod warunkiem pełnej akceptacji niniejszego regulaminu.

 

 

Polityka Prywatności na www.domygrunty.pl

 

Informacja dla Przedsiębiorców - osób fizycznych w tym także dla odbiorców newslettera i odbiorców informacji marketingowych Federacji Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości i Powszechnego Towarzystwa Ekspertów i Doradców Rynku nieruchomości w zakresie przetwarzania danych.

Szanowny Przedsiębiorco w tym także Odbiorco Informacji i Newslettera, od 25 maja 2018 roku w całej Unii Europejskiej, a więc i w Polsce będą (są) stosowane nowe przepisy dotyczące ochrony danych osobowych – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) czyli w skrócie RODO.

Nowe przepisy zapewniają Tobie większą ochronę i kontrolę Twoich danych osobowych. Realizując wyrażone w RODO obowiązki, niniejszym przekazujemy informacje w zgodzie RODO.

 

Po pierwsze, podajemy kto jest Administratorem Twoich danych osobowych: Twoimi Danymi administrują wspólnie współadministratorzy wskazani poniżej. Współadministratorami Danych Osobowych są -: 1. Powszechne Towarzystwo Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, strona www.profesjonalista.net e mail biuro1@profesjonalista.net i 2. Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, www.pprn.pl adres e mail biuro1@pprn.pl najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie: telefon: 510 069 316 lub wysyłając maila na powyższe adresy mailowe albo pismo na adres korespondencyjny 90-418 Łódź Al. Kościuszki 3.

 

Po drugie, zgodnie z RODO podajemy skąd mamy Twoje dane osobowe: Twoje dane osobowe mamy, bo podałeś je zawierając z nami umowę poprzez akceptację regulaminu korzystania ze strony www.domygrunty.pl.

 

Po trzecie, zgodnie z RODO informujemy o celach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz podstawie przetwarzania, że przetwarzanie Twoich danych jest niezbędne w celu wykonania zawartej umowy (regulaminu) o korzystanie z portalu www.domygrunty.pl i że podstawą przetwarzania danych osobowych jest właśnie ta umowa (regulamin) oraz, że bez przetwarzania tych danych nie możemy zawrzeć i wykonywać tej umowy (regulaminu). Jeśli nie zechcesz by Twoje dane były przetwarzane po prostu zlikwiduj swój profil na portalu domygrunty.pl

Ponadto podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest także prawnie uzasadniony interes Administratora w tym możliwość prowadzenia wobec Ciebie marketingu związanego z oferowaniem naszych usług, oparty na art. 6.ust1. lit f - przetwarzanie Twoich danych jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.

 

Po czwarte, informujemy, że realizujemy wszystkie Twoje prawa gwarantowane przez RODO: żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego. Informujemy, że Twoje dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

 

Po piąte, informujemy, że Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres związany z działaniami w wykonaniu umowy (regulaminu) portalu domygrunty.pl przez okres trwania praw i obowiązków wynikających z tej umowy (regulaminu), okres w zakresie dochodzenia ewentualnych roszczeń.

 

Jeśli Szanowny Odbiorco informacji i newslettera (PTEiDRN i F PPRN) masz jakieś pytania dotyczące Twoich danych osobowych prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub o przesłanie pisma na poniżej podane dane kontaktowe Administratora Twoich danych.

 

Z wyrazami szacunku

 

Współadministratorzy Danych Osobowych: 1. Powszechne Towarzystwo Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, strona www.profesjonalista.net e mail biuro1@profesjonalista.net i 2. Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, www.pprn.pl adres e mail biuro1@pprn.pl najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie: telefon: 510 069 316 lub wysyłając maila na powyższe adresy mailowe albo pismo na adres korespondencyjny 90-418 Łódź Al. Kościuszki 3.

 

Archiwum Aktualności

Aktualności

  • Cykl I. Artykuł 10. Działania e-PR – jak je rozpocząć i co warto wiedzieć o komunikacji w sieci?

    data dodania: 24.08.2012

    Zapewne wiesz, że wizerunek Twojego biura nieruchomości i sposób komunikacji, który wyznaczasz w relacjach z otoczeniem, to strategiczne elementy, wpływające na wyniki Twojej firmy. Dlatego nie należy ich lekceważyć, a odpowiednio opracować i wytrwale dążyć do ich realizacji. Brzmi banalnie... ale jak to zrobić? Od czego zacząć? Jak osiągnąć wyznaczony cel? Ten artykuł pomoże Ci zrozumieć, co to jest e-PR, jakimi narzędziami dysponuje oraz jak wykonać pierwszy krok, aby z sukcesem budować pozytywny wizerunek w sieci.

    Co to jest e-PR?

    Słowem kluczowym w definicji Public Relations w internecie (e-PR, Web PR) jest komunikacja. Pisząc najprościej, jest to sposób porozumiewania się z grupą odbiorców (tu warto zaznaczyć, że nie chodzi wyłącznie o Twoich klientów) za pomocą narzędzi dostępnych w internecie. Innymi słowy, są to świadome i celowe działania, które prowadzą do budowania wizerunku biura nieruchomości w sieci i uzyskania pożądanych efektów, którymi są między innymi:

    • większa rozpoznawalności Twojego biura, a tym samym wzmocnienie szansy na dotarcie do nowych klientów i ich pozyskanie,

    • spełnianie oczekiwań nabywców i podążanie za trendami panującymi na rynku nieruchomości poprzez zdobywanie informacji na swój temat od byłych, obecnych i przyszłych klientów,

    • możliwość pozycjonowania siebie/firmy jako specjalisty w branży nieruchomości, co ułatwi budowanie wiarygodności i zaufania wśród potencjalnych klientów.

    Narzędzia e-PR

    Udana komunikacja z otoczeniem w sieci, to nie tylko czytelna i przejrzysta strona www, ale szereg narzędzi, które możesz wykorzystać, chcąc osiągnąć zamierzony cel. Oczywiście nie musisz, a wręcz nie powinieneś testować wszystkich. Wybór uzależniony jest od przyjętej strategii PR, od przeznaczonego na to budżetu oraz możliwości (zasobów ludzkich, czasu itp.), które posiadasz. Nie należy kierować się zasadą, że skoro konkurencja postępuje w określony sposób, to ja też powinienem tak robić. Dlaczego? Jeśli postanowisz skorzystać z konkretnego rozwiązania, to Twoim zadaniem będzie dołożyć wszelkich starań, aby działanie, w które inwestujesz swój czas i środki finansowe, było wykonane z należytą starannością. W przeciwnym razie możesz być pewien, że rezultat okaże się odwrotny od zamierzonego.

    Poniżej znajdziesz przydatne narzędzia do komunikacji w internecie. Zaraz się przekonasz, jak duży masz wybór. A może już wykorzystujesz niektóre możliwości?

    Biuro prasowe on-line. Zapewnia dostęp i sprawną dystrybucję informacji prasowych o firmie, nowej ofercie, ciekawostkach z branży, raportach z rynku nieruchomości itp. Jest przydatną bazą wiedzy zarówno dla dziennikarzy, jak i klientów, którzy z powodzeniem mogą czerpać z niej informacje o Twoim biurze.

    Blog firmowy. Miejsce publikacji informacji o Tobie i od Ciebie, gdzie masz również szansę otworzyć się na porady innych specjalistów i pozwolić na wypowiadanie się klientom. Możesz pisać tam swobodnie o atrakcyjnych ofertach w Twoim portfolio, o tendencjach na rynku nieruchomości, doradzać e-klientom, czym powinni się sugerować np. przy kupnie mieszkania. Dzięki temu narzędziu na bieżąco masz możliwość kontaktowania się ze swoim audytorium w internecie i budowania wizerunku „fachowca” w branży.

    Forum internetowe. Doskonałe miejsce wymiany informacji i poglądów między osobami o podobnych zainteresowaniach, w tym przypadku związanych z branżą nieruchomości. Daje Ci szansę na pozycjonowanie się w sieci jako lider opinii/ekspert w branży.

    Mailingi, newslettery, e-biuletyn. Stanowią medium do informowania o Twoich promocjach, ofertach oraz możliwościach. Pomogą Ci wypromować np. bloga firmowego i zamieszczone na nim treści. To dobry sposób na reklamę oraz kreowanie wizerunku w sieci.

    Marketing szeptany. Każdy wie, jaką moc mają słowa, dlatego warto ją wykorzystać do tworzenia „pozytywnego” szumu wokół Twojej marki. Zadbaj, aby usatysfakcjonowani klienci dzielili się swoją opinią. Podobno z jednym niezadowolonym nabywcą, tracisz dziesięciu następnych. I odwrotnie. Jak myślisz, ile osób zainteresuje się Twoją ofertą, gdy zapozna się z pochlebnymi opiniami? Warto to sprawdzić...

    Portale społecznościowe. W ostatnich latach bardzo popularne i skutecznie wykorzystywane do promocji marki/produktów i usług/wizerunku firmy. Zaprezentuj w nich swoją ofertę i pokaż, dlaczego klient ma wybrać właśnie Ciebie. Możesz tą drogą pozyskać opinie na swój temat oraz pochwalić się innowacyjnymi pomysłami, wiedzą i doświadczeniami.

    Raporty naukowo-badawcze. Aby tworzyć raporty z rynku nieruchomości, wcale nie musisz robić obszernych badań, dysponować skomplikowanymi narzędziami czy konkurować z największymi graczami z branży. Wystarczy, że skupisz się na swoim środowisku lokalnym i pokażesz, że znasz teren, na którym działasz. Możesz również otworzyć się na klientów i przeprowadzać wśród nich ankiety, aby móc poznać oczekiwania i tendencje panujące na rynku.

    Jak opracować strategię e-PR dla biura nieruchomości?

    Przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań e-PR powinieneś określić sytuację wyjściową swojego biura nieruchomości w internecie. Przemyśl, jakie szanse daje Ci zaistnienie w sieci i od razu przeanalizuj zagrożenia, aby móc odpowiednio szybko reagować w sytuacji kryzysowej. Następnie określ cele, które chcesz osiągnąć i posegreguj je zaczynając od priorytetowych, a kończąc na tych o najmniejszym znaczeniu. Aby dobrze i precyzyjnie przygotować strategię działań e-PR, powinieneś skupić się na następujących krokach:

    1. Sprecyzuj swoją grupę docelową, obserwuj działania konkurencji oraz określ misję swojej działalności.

    Być może zastanawiasz się, po co masz to robić, skoro już jesteś w internecie i działasz na rynku nieruchomości? Czasami odpowiedź na tak oczywiste pytania bywa naprawdę trudna. Sprecyzowanie grupy zainteresowanej Twoimi usługami znacznie ułatwi Ci dalszą komunikację i pomoże np. w doborze języka, którym się do niej zwracasz w ofercie, na blogu czy stronie www. Nie posiadasz przecież usług i produktów, które interesują każdego...

    Drugim słowem-kluczem jest konkurencja. Twoje biuro nie jest jedyne, więc zbieranie wiedzy na temat podmiotów z branży i ich działań on-line jest dla Ciebie bezcenne. Jak inaczej podążać za trendami, być na bieżąco i mieć szansę na „przebicie się” ze swoją ofertą?

    Nie zapomnij również o misji Twojego biura i trzymaj się wyznaczonych zasad, budując w sieci już od podstaw wiarygodne i rzetelne pośrednictwo w obrocie nieruchomościami.

    W określeniu Twojej sytuacji wyjściowej w internecie pomoże Ci odpowiedź na następujące pytania:

    • Kto tworzy Twoją grupę docelową?

    • Jakie zachowania i tendencje konsumenckie cechują Twoich e-klientów?

    • Jakie są motywacje, przekonania, uprzedzenia, pragnienia, które stoją za decyzjami konsumenckimi Twojej grupy docelowej?

    • Jaką masz konkurencję w swojej branży? Jakie podejmuje ona działania w sieci?

    • Co wyróżnia Twoje biuro spośród innych w branży?

    • Jaka jest sytuacja wyjściowa Twojej firmy w internecie na tle konkurencji?

    • Jakie są tendencje i prognozy dla Twojej branży?

    • Jaka jest misja Twojego biura nieruchomości?

    2. Dokonaj oceny sytuacji Twojego biura nieruchomości w internecie i posegreguj odpowiedzi.

    W dokładnej ocenie sytuacji Twojego biura nieruchomości w sieci pomoże Ci analiza SWOT, czyli sprecyzowanie mocnych i słabych stron oraz szans i zagrożeń. Powinieneś jednak pamiętać o tym, że tylko wiarygodne wyniki są miarodajne. Postaraj się więc być obiektywny w dokonanej ocenie , bo tylko wówczas ma ona sens.

    • Dowiedz się więcej o sobie, kończąc zdania:

    Moje mocne strony to … – tu wymieniasz wszystkie: atuty, zalety i każdą przewagę Twojego biura w kontekście działań w internecie.

    Moje słabe strony to … – w tym miejscu skupiasz się na wadach, słabościach i wszystkich kwestiach, które wymagają udoskonalenia działalności Twojej firmy w środowisku on-line.

    • Przeanalizuj swoją sytuację w otoczeniu i dokończ zdania:

    Moje szanse to – skup się na korzyściach i pozytywnych zmianach, które może Ci przynieść dobrze przemyślana strategia komunikacji w sieci.

    Moje zagrożenia – czynniki, które mogą zaszkodzić Twojej firmie i wpłynąć na niekorzystne zmiany poprzez prowadzone działania on-line.

    3. Określ cele komunikacji w sieci, które chcesz osiągnąć.

    Tu warto kierować się tym, aby planowane działania były: konkretne, mierzalne, osiągalne, możliwe do zrealizowania i określone w czasie. Dla ułatwienia powinieneś je podzielić na:

    Cele długoterminowe/długofalowe – inaczej strategiczne, które wyznaczyłeś sobie w drodze komunikacji z otoczeniem w sieci, a mogą nimi być np.: wzrost rozpoznawalności Twojego biura nieruchomość w internecie, osiągnięcie statusu eksperta w branży, uzyskanie pozycji lidera na rynku lokalnym, pozyskanie określonego procenta klientów z grupy docelowej itp.

    Cele krótkoterminowe/krótkofalowe to takie, które przybliżają Cię do realizacji głównych założeń. Mogą nimi być np. założenie Fanpage'a na Facebooku i pozyskanie określonej liczby fanów, założenie bloga branżowego i jego regularne prowadzenie, tworzenie raportów/informacji prasowych o rynku nieruchomości.

    Kierując się tym schematem łatwiej będzie określić priorytet planowanych działań, a potem mierzyć ich rezultat. Powinieneś również pamiętać o konsekwencji i trzymać się założeń. Oczywiście, jeśli podjęte działania nie przynoszą rezultatu/narzędzia zostały źle dobrane/brakuje Ci czasu i konsekwencji, to lepiej naciśnij „STOP”. Bo w działaniach e-PR nie można pozwolić sobie na taryfę ulgową. Dlaczego? Bo Twoi odbiorcy od razu to zauważą.

    W następnym artykule dostaniesz garść przydatnych informacji na temat działań e-PR w przypadku kryzysu wizerunku w sieci.

    Autor: Karolina Wolarz

    Cykl warsztatów został opracowany przez zespół specjalistów ds. e-marketingu z Nieruchomosci-online.pl, jednego z czołowych portali ogłoszeniowych w Polsce. Poprzez dzielenie się wiedzą z przedstawicielami z branży nieruchomości, serwis ma na celu dbanie o wysoką jakość ogłoszeń w internecie.

    Biurom nieruchomości i deweloperom dedykuje wyszukane formy prezentacji i promocji nieruchomości z rynku pierwotnego i wtórnego, w dużo bardziej konkurencyjnych cenach niż inne serwisy. Priorytetem portalu jest dbałość o aktualność ogłoszeń. Więcej na temat serwisu: http://www.nieruchomosci-online.pl/

    Prawa autorskie do artykułu należą do portalu Nieruchomosci-online.pl. Wszelkie formy powielania materiału powinny być opatrzone notą autorską i występować w niezmienionym kształcie.

    Więcej artykułów z cyklu I patrz EDUKATOR pprn.pl

Aktualności

  • ZOSTAŃ LICENCJONOWANYM POŚREDNIKIEM ZARZĄDCĄ NIERUCHOMOŚCI FPPRN - ZAPRASZAMY NA KURS ON LINE

    data dodania: 22.01.2024

    ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W LICENCYJNYM KURSIE POŚREDNIK / ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI - ON LINE - DOBRY ZAWÓD - DOBRA PRACA. LICENCYJNY KURS POŚREDNIK / ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI DOBRA PRACA. DOBRY ZAWÓD

     

    NIE CZEKAJ Z ZAPISAMI. GDZIEKOLWIEK JESTEŚ MOŻESZ UCZESTNICZYĆ - Powszechne Towarzystwo Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości zaprasza na licencyjny kurs dla zarządców nieruchomościami i pośredników nieruchomości autoryzowany przez Federację Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości. Więcej informacji: telefon 510 069 316 lub 501 213 604. Zapisy patrz link:

     

    https://profesjonalista.net/kurs-licencyjny-posrednik-zarzadca-nieruchomosci-on-line/

    więcej »

  • SUKCESJA W BIZNESIE i RODZINIE/REFORMA PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO A RYNEK NIERUCHOMOŚCI 14-15.12.2023- SPAŁA

    data dodania: 21.03.2022

    SUKCESJA W BIZNESIE i RODZINIE/REFORMA PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO A RYNEK NIERUCHOMOŚCI 14-15.12.2023- SPAŁA

    Tradycyjne, mikołajkowe seminarium w ramach Powszechnej Akademii Nieruchomości PTEiDRN. W dniach 14-15 grudnia 2023 roku spotykamy się na kolejnym seminarium Powszechnej Akademii Nieruchomości PTEiDRN w Hotelu „MOŚCICKI” SPAŁA, UL. NADPILICZNA nr 2, wspaniałe miejsce pomiędzy Łodzią a Warszawą. Link do seminarium https://profesjonalista.net/planowanie-sukcesji-rodzinnej-i-firmowej-reforma-systemu-planowania-przestrzennego-i-jej-wplyw-na-rynek-nieruchomosci-i-procesy-inwestycyjne/

    Spotkanie dedykowane jest wszystkim profesjonalistom z branży nieruchomości w szczególności pośrednikom, zarządcom, rzeczoznawcom majątkowym. W ramach naszego, dwudniowego Seminarium zajmiemy się następującymi tematami:

    w dniu 14 grudnia (czwartek) 2023 – Planowanie sukcesji rodzinnej i firmowej – Jak zabezpieczyć sytuację firmy i rodziny na wypadek śmierci osób kluczowych

    w dniu 15 grudnia (piątek) 2023 – Reforma systemu planowania przestrzennego i jej wpływ na rynek nieruchomości i procesy inwestycyjne

     

    więcej »

  • Archiwum aktualności »

Bannery

Portal domygrunty.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert umieszczonych przez biura nieruchomości