Regulamin dla biur rejestrujących się w portalu domygrunty.pl
Regulamin dla biur rejestrujących się w portalu www.domygrunty.pl zwanym w dalszej części portalem.
Korzystanie przez Biura z portalu możliwe jest jedynie po zaakceptowaniu tego regulaminu. Poniżej regulaminu zamieszczona została informacja o POLITYCE PRYWATNOŚCI zgodnej z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – RODO (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wdrażanej na portalu www.domygrunty.pl
Uwaga Ogólna. Prawo do rejestrowania Biura na portalu www.domygrunty.pl ma tylko przedsiębiorca wykonujący działalność w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Uprawnionym do zarejestrowania Biura w tym portalu jest więc przedsiębiorca (osoba prawna, osoba fizyczna, działający zgodnie z prawem podmiot) działający na podstawie odpowiedniego wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo przedsiębiorca działający w podstawie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego. Osoba rejestrująca Biuro w tym portalu składa poprzez akceptację niniejszego regulaminu oświadczenie o uprawnieniu do dokonania rejestracji jako przedsiębiorca. W profilu przedsiębiorca umieszcza jedynie informacje powszechnie dostępne.
Uwaga. W portalu nie są gromadzone i nie są przetwarzane dane osobowe i kontakty osób - klientów zainteresowanych ofertami Przedsiębiorcy ani skierowane do Przedsiębiorcy zapytania, nie są gromadzone adresy mailowe tych klientów. Wszelkie zapytania kierowane mailowo na podstawie formularzy umieszczonych na portalu domygrunty.pl po wysłaniu nie są zbierane i archiwizowane, również nie są zbierane i archiwizowane adresy i dane osobowe osób wypełniających te formularze. Portal nie ma wpływu na treść informacji przesyłanych przez zainteresowanych klientów do Przedsiębiorcy nie kontroluje treści tych informacji i nie ponosi za nie odpowiedzialności.
1. Przedsiębiorca wykonujący działalność w obrocie nieruchomościami może zarejestrować się na tym portalu i umieszczać oferty jedynie wtedy gdy wykonuje tę działalność zgodnie z przepisami prawa. Przedsiębiorca może umieścić na portalu wyłącznie informację (ofertę) dotyczącą nieruchomości, co do której ma zawartą umowę pośrednictwa w obrocie nieruchomościami zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Przedsiębiorca zamieszczając informację o nieruchomości w swoim zakresie i interesie zadba o jej zgodność ze stanem faktycznym, z obowiązującym prawem i standardami zawodowymi pośredników w obrocie nieruchomościami.
3. Przedsiębiorca zobowiązany jest przestrzegać praw osób trzecich w szczególności praw autorskich dotyczących prezentowanych informacji o nieruchomościach w tym praw dotyczących fotografii.
4. Przedsiębiorca dołoży wszelkiej staranności aby utrzymać aktualność umieszczonych informacji o nieruchomościach a także informacji o swojej działalności.
5. Przedsiębiorca umieszcza informację o nieruchomości na swoje ryzyko, samodzielnie i swobodnie określając jej treść i jest wyłącznie odpowiedzialnym za konsekwencje umieszczenia tej informacji. Portal www.domygrunty.pl nie odpowiada za treść, aktualność i zgodność z prawem zamieszczanych przez przedsiębiorcę informacji o nieruchomościach. Przedsiębiorca wyraża zgodę na otrzymywanie na podane adresy mailowe informacji z portalu domygrunty.pl oraz od Powszechnego Towarzystwa Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości, które jest właścicielem portalu.
6. Zamieszczanie informacji o nieruchomościach a także informacji o Biurze jest NIEODPŁATNE do czasu zmiany niniejszego regulaminu. Informacje wymagane do rejestracji konta mają charakter powszechnie dostępnych informacji o przedsiębiorcy (dostępne na strona CEIDG, STRONA GUS) i powinny być zgodne z rzeczywistością. Dla wykonania niniejszego regulaminu (umowy) w zakresie korzystania z tego portalu niezbędne jest przetwarzanie danych osobowych Przedsiębiorcy - osoby fizycznej. Bez przetwarzania danych osobowych Przedsiębiorcy nie można wykonać tego regulaminu Podstawą przetwarzania Rejestrując profil na domygrunty.pl przedsiębiorca wyraża zgodę na przetwarzanie umieszczonych informacji w przeciwnym wypadku powinien natychmiast usunąć swój profil i usunąć związane z profilem oferty.
7. Rejestrując profil przedsiębiorca wypełnia - RUBRYKI FORMULARZA. W przypadku niezgodności umieszczonych danych przez przedsiębiorcę dotyczących jego działalności z rzeczywistością Portal zastrzega możliwość natychmiastowego usunięcia profilu Biura wraz z ofertami. Przedsiębiorcy z tego tytułu nie przysługuje żadne roszczenie.
8. Korzystanie przez Biuro z portalu możliwe jest jedynie pod warunkiem pełnej akceptacji niniejszego regulaminu.
Polityka Prywatności na www.domygrunty.pl
Informacja dla Przedsiębiorców - osób fizycznych w tym także dla odbiorców newslettera i odbiorców informacji marketingowych Federacji Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości i Powszechnego Towarzystwa Ekspertów i Doradców Rynku nieruchomości w zakresie przetwarzania danych.
Szanowny Przedsiębiorco w tym także Odbiorco Informacji i Newslettera, od 25 maja 2018 roku w całej Unii Europejskiej, a więc i w Polsce będą (są) stosowane nowe przepisy dotyczące ochrony danych osobowych – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) czyli w skrócie RODO.
Nowe przepisy zapewniają Tobie większą ochronę i kontrolę Twoich danych osobowych. Realizując wyrażone w RODO obowiązki, niniejszym przekazujemy informacje w zgodzie RODO.
Po pierwsze, podajemy kto jest Administratorem Twoich danych osobowych: Twoimi Danymi administrują wspólnie współadministratorzy wskazani poniżej. Współadministratorami Danych Osobowych są -: 1. Powszechne Towarzystwo Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, strona www.profesjonalista.net e mail biuro1@profesjonalista.net i 2. Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, www.pprn.pl adres e mail biuro1@pprn.pl najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie: telefon: 510 069 316 lub wysyłając maila na powyższe adresy mailowe albo pismo na adres korespondencyjny 90-418 Łódź Al. Kościuszki 3.
Po drugie, zgodnie z RODO podajemy skąd mamy Twoje dane osobowe: Twoje dane osobowe mamy, bo podałeś je zawierając z nami umowę poprzez akceptację regulaminu korzystania ze strony www.domygrunty.pl.
Po trzecie, zgodnie z RODO informujemy o celach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz podstawie przetwarzania, że przetwarzanie Twoich danych jest niezbędne w celu wykonania zawartej umowy (regulaminu) o korzystanie z portalu www.domygrunty.pl i że podstawą przetwarzania danych osobowych jest właśnie ta umowa (regulamin) oraz, że bez przetwarzania tych danych nie możemy zawrzeć i wykonywać tej umowy (regulaminu). Jeśli nie zechcesz by Twoje dane były przetwarzane po prostu zlikwiduj swój profil na portalu domygrunty.pl
Ponadto podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest także prawnie uzasadniony interes Administratora w tym możliwość prowadzenia wobec Ciebie marketingu związanego z oferowaniem naszych usług, oparty na art. 6.ust1. lit f - przetwarzanie Twoich danych jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.
Po czwarte, informujemy, że realizujemy wszystkie Twoje prawa gwarantowane przez RODO: żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego. Informujemy, że Twoje dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Po piąte, informujemy, że Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres związany z działaniami w wykonaniu umowy (regulaminu) portalu domygrunty.pl przez okres trwania praw i obowiązków wynikających z tej umowy (regulaminu), okres w zakresie dochodzenia ewentualnych roszczeń.
Jeśli Szanowny Odbiorco informacji i newslettera (PTEiDRN i F PPRN) masz jakieś pytania dotyczące Twoich danych osobowych prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub o przesłanie pisma na poniżej podane dane kontaktowe Administratora Twoich danych.
Z wyrazami szacunku
Współadministratorzy Danych Osobowych: 1. Powszechne Towarzystwo Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, strona www.profesjonalista.net e mail biuro1@profesjonalista.net i 2. Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, www.pprn.pl adres e mail biuro1@pprn.pl najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie: telefon: 510 069 316 lub wysyłając maila na powyższe adresy mailowe albo pismo na adres korespondencyjny 90-418 Łódź Al. Kościuszki 3.
Aktualności
-
CYKL I. Artykuł 11. Co robić, jeśli mówią o Tobie źle? Działania e-PR w przypadku kryzysu wizerunku w sieci
data dodania: 31.08.2012Obecność w sieci to ogromna szansa na zwiększenie popularności Twojego biura nieruchomości, dotarcie do szerokiego grona klientów oraz wypromowanie oferty. To jasna strona „bywania” w internecie, ale nie należy zapominać o tym, że istnieje również wiele zagrożeń związanych z pozycjonowaniem się w sieci. Czy to powinno Cię powstrzymać przed zaplanowanymi działaniami? Zdecydowanie nie! Strach przed negatywnymi opiniami i nieuczciwymi działaniami konkurencji nie powinien blokować realizacji określonych przez Ciebie celów. Z artykułu dowiesz się, co to jest czarny PR, kiedy i jak reagować w sytuacjach zagrożenia oraz jak je wykryć...
Czarny PR a negatywne opinie na Twój temat w sieci
Na początku warto wyjaśnić, co to jest czarny PR. Autorzy definicji tego zjawiska określają je jako świadome i celowe działanie na szkodę osoby/firmy, poprzez upowszechnianie nieprawdziwych, niewiarygodnych, a przy tym trudnych do zweryfikowania i sprostowania informacji na jej temat. Te kroki mają na celu obniżenie zaufania do przedsiębiorstwa/marki/produktu i zdyskredytowanie jej w oczach klientów, partnerów biznesowych i opinii publicznej. Czynności te są powszechnie uznawane za nieetyczne.
Warto zadać sobie pytanie, czy każda niepochlebna opinia na Twój temat to czarny PR? Zdecydowanie nie. Nikt nie jest nieomylny, więc łatwo o jakieś nieporozumienie, np. błędne zinterpretowanie umowy pomiędzy zleceniodawcą a wykonawcą. Często negatywny post/wpis jest po prostu opinią klienta, którego oczekiwania nie zostały spełnione. To dla Ciebie cenna wskazówka, jak poprawić jakość swojego biznesu, uniknąć w przyszłości błędów w komunikacji i udoskonalić formę świadczonych usług. Jednym słowem, łatwo możesz wyciągnąć wiele przydatnych wniosków dla siebie i potraktować zdarzenie jako cenną naukę na przyszłość.
Jak reagować na negatywne opinie w sieci?
Negatywnych opinii i komentarzy nie da się uniknąć. Nawet wówczas, kiedy starasz się najlepiej jak potrafisz, jesteś uczciwy, rzetelny i masz oczy szeroko otwarte na to, co się dzieje wokół Twojej firmy w sieci. Musisz pamiętać o tym, że niepochlebne opinie, to nie jest koniec świata. Nie należy się przejmować sprawą bardziej niż to konieczne. Spróbuj znaleźć rozsądne rozwiązanie problemu, a może nawet obrócić chwilowe niepowodzenia w atut. Nie ma gotowej recepty na to, jak się zachować, dlatego każdą sytuację zagrożenia musisz dokładnie przeanalizować i przemyśleć strategię postępowania. Tylko jak to zrobić?
Nie reaguj impulsywnie. Weź głęboki oddech i spróbuj zrozumieć, jakiej odpowiedzi oczekuje od Ciebie oskarżyciel? Jaki jest powód negatywnych komentarzy i jak możesz załagodzić sytuację? Zastanów się, co Ty chciałbyś usłyszeć, będąc na miejscu niezadowolonego klienta/autora opinii. Pochopne działania mogą Ci tylko zaszkodzić. Nie pozwól, aby kierowały Tobą złe emocje, bo przeważnie nie są to dobrzy doradcy.
W momencie, kiedy krytyka jest konstruktywna i wynika z jasnych pobudek, należy wyjaśnić problem i starać się polubownie dojść do porozumienia, a dopiero w dalszej kolejności zastosować inne środki zachowawcze. Poniżej kilka cennych wskazówek, jak to zrobić:
1. Jeśli masz możliwość, aby skontaktować się telefonicznie z autorem negatywnej opinii, zrób to. Przygotuj się dobrze i zastanów, jak załagodzić sytuację, odeprzeć zarzuty lub zaradzić niezadowoleniu klienta. Takim działaniem na pewno zaskoczysz swojego rozmówcę, pokażesz, że nie jest Ci obojętny i dasz mu szansę na przedstawienie jego punktu widzenia. Być może zaszło po prostu jakieś nieporozumienie, które warto wyjaśnić. Samo zainteresowanie problemem będzie działało na Twoją korzyść, bo zaprezentujesz się jako osoba otwarta na szukanie rozwiązań, które zadowolą obie strony. Jest wówczas duża szansa, że niepochlebna opinia zostanie usunięta.
2. Jeśli powyższe działanie nie przyniosło rezultatu lub było niemożliwe do wykonania, zapytaj uprzejmym tonem pod zamieszczoną opinią, jak możesz pomóc w rozwiązaniu problemu. Poproś ewentualnie o kontakt (telefon, e-mail), aby rozstrzygnąć kwestię bezpośrednio ze stroną w sporze. Spróbuj wyjaśnić nieporozumienie w możliwie łagodny sposób. Bądź wyrozumiały i staraj się sprostać oczekiwaniom, jakie ma wobec Ciebie rozmówca, jeśli jest to możliwe i nie stanowi nadużycia wobec Ciebie. Pamiętaj, jeśli popełniłeś błąd, przyznaj się do niego. Pomyłki zdarzają się nawet najlepszym. Trzeba tylko umiejętnie wybrnąć z sytuacji i pokazać swoją elastyczność oraz otwartość na oczekiwania i potrzeby innych.
3. Jeśli to nie pomoże i ataki się nasilą, warto skontaktować się z administratorem serwisu w celu ocenzurowania szkodliwych wypowiedzi. Nie jest to jednak proste, bo tego typu komentarze generują większy ruch na stronie, co stanowi korzyść dla właściciela portalu. Ponadto kasowanie i cenzurowanie postów jest dość kontrowersyjnym tematem.
4. Gdy powyższe czynności zawiodą i obawiasz się, że negatywna opinia będzie pojawiać się w wyszukiwarce przy nazwie Twojego biura, to masz możliwość obniżyć jej pozycję w wynikach wyszukiwania Google. Aby to zrobić musisz zadbać o to, by jej miejsce zajęły pozytywne komentarze klientów oraz inne linki do Twojej strony. Dobrym sposobem jest założenie profili firmowych na portalach społecznościowych typu: Facebook, Google+, Pinterest, GoldenLine, Twitter. Opisane działanie skutecznie obniży pozycję negatywnej wypowiedzi, a korzystne treści na Twój temat pokażą, że jesteś godny zaufania, a zamieszczona wcześniej opinia jest wyjątkiem, potwierdzającym regułę.
5.W ostateczności zostaje zgłoszenie sprawy na policję i postępowanie sądowe.
Kiedy nie należy reagować?
Jeśli zorientujesz się, że masz do czynienia z osobą, która celowo oraz świadomie ośmiesza Cię i obraża, chcąc podważyć Twój autorytet – nie zwracaj na nią uwagi. Ktoś próbuje wpłynąć na innych uczestników dyskusji, wywołuje kłótnie i stara się stworzyć grupę sprzymierzeńców swojego zdania najczęściej przedstawiając fałszywe tezy? Wówczas najlepszą metodą obrony jest brak reakcji i ignorowanie nieuczciwego rozmówcy (tzw. trolla). Każda próba załagodzenia podjętego tematu będzie działać jak zachęta do wszczęcia sporu i kontynuowania niepotrzebnej dyskusji. Dlatego odpuść sobie, bo jest szansa, że wówczas nikt nie zaakceptuje głoszonej opinii i sytuacja się nie zaogni.
Jeśli jednak trollowanie spotka się z aprobatą innych uczestników/obserwatorów i będzie stanowiło poważne zagrożenie dla Twojego wizerunku, możesz zastosować jeden z trzech ostatnich punktów z poprzedniego akapitu, czyli: skontaktować się z administratorem serwisu i zgłosić problem; zastosować obniżanie pozycji niepochlebnych postów w wynikach wyszukiwania Google; zgłosić nadużycie na policję lub ubiegać się o swoje prawa na drodze sądowej.
Jak wykryć zagrożenie?
Przede wszystkim powinieneś być czujny i monitorować zachowania innych w sieci wobec Twojego biura nieruchomości. Codziennie miej rękę na pulsie odnoście tego, co się o Tobie pisze i nie doprowadzaj do sytuacji, w której mały problem eskaluje do poziomu dużego konfliktu. Sprawdzaj, co dzieje się u Twojej konkurencji i bądź czujny.
W codziennym monitorowaniu informacji na Twój temat w internecie mogą Ci pomóc przeznaczone do tego narzędzia. Pierwszym z nich (darmowym) jest Google Alerts – http://www.google.pl/alerts.
Wystarczy, że wpiszesz preferowane przez Ciebie hasło, np. nazwę biura nieruchomości, następnie określisz typ wyniku, częstotliwość jego otrzymywania oraz to, jakie wyniki chcesz dostawać (wszystkie czy tylko najlepsze). Na końcu powinieneś podać adres e-mail, na który informacja będzie do Ciebie wysyłana.
Aby móc jednak korzystać z precyzyjnych statystyk i dokonać pełnej analizy wizerunku w internecie, należy zainteresować się bardziej złożonymi narzędziami monitoringu, które dostarczą Ci cennych informacji na temat Twojego biura nieruchomości w sieci (np. Brand24). Dzięki wybraniu tej opcji będziesz mógł np.: z powodzeniem mierzyć efekty przeprowadzonej przez Ciebie kampanii na Facebooku, mieć dostęp do wszystkich opinii na Twój temat ze wskazaniem skąd i od kogo pochodzą oraz kiedy zostały zamieszczone. Dostaniesz bieżące informacje i komentarze na Twój temat, a do tego z łatwością wygenerujesz raport z podsumowaniem wyników. Wszystkie dane zostaną zaprezentowane w atrakcyjny sposób, więc będziesz mógł się nimi chwalić do woli.
W następnym tygodniu dowiesz się, jak skutecznie wypromować swoje biuro nieruchomości w sieci.
Autor: Karolina Wolarz
Cykl warsztatów został opracowany przez zespół specjalistów ds. e-marketingu z Nieruchomosci-online.pl, jednego z czołowych portali ogłoszeniowych w Polsce. Poprzez dzielenie się wiedzą z przedstawicielami z branży nieruchomości, serwis ma na celu dbanie o wysoką jakość ogłoszeń w internecie.
Biurom nieruchomości i deweloperom dedykuje wyszukane formy prezentacji i promocji nieruchomości z rynku pierwotnego i wtórnego, w dużo bardziej konkurencyjnych cenach niż inne serwisy. Priorytetem portalu jest dbałość o aktualność ogłoszeń. Więcej na temat serwisu: http://www.nieruchomosci-online.pl/
Prawa autorskie do artykułu należą do portalu Nieruchomosci-online.pl. Wszelkie formy powielania materiału powinny być opatrzone notą autorską i występować w niezmienionym kształcie.
Więcej artykułów z cyklu I patrz EDUKATOR pprn.pl
Aktualności
-
ZOSTAŃ LICENCJONOWANYM POŚREDNIKIEM ZARZĄDCĄ NIERUCHOMOŚCI FPPRN - ZAPRASZAMY NA KURS ON LINE
data dodania: 22.01.2024ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W LICENCYJNYM KURSIE POŚREDNIK / ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI - ON LINE - DOBRY ZAWÓD - DOBRA PRACA. LICENCYJNY KURS POŚREDNIK / ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI DOBRA PRACA. DOBRY ZAWÓD
NIE CZEKAJ Z ZAPISAMI. GDZIEKOLWIEK JESTEŚ MOŻESZ UCZESTNICZYĆ - Powszechne Towarzystwo Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości zaprasza na licencyjny kurs dla zarządców nieruchomościami i pośredników nieruchomości autoryzowany przez Federację Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości. Więcej informacji: telefon 510 069 316 lub 501 213 604. Zapisy patrz link:
https://profesjonalista.net/kurs-licencyjny-posrednik-zarzadca-nieruchomosci-on-line/
więcej »
-
SUKCESJA W BIZNESIE i RODZINIE/REFORMA PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO A RYNEK NIERUCHOMOŚCI 14-15.12.2023- SPAŁA
data dodania: 21.03.2022SUKCESJA W BIZNESIE i RODZINIE/REFORMA PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO A RYNEK NIERUCHOMOŚCI 14-15.12.2023- SPAŁA
Tradycyjne, mikołajkowe seminarium w ramach Powszechnej Akademii Nieruchomości PTEiDRN. W dniach 14-15 grudnia 2023 roku spotykamy się na kolejnym seminarium Powszechnej Akademii Nieruchomości PTEiDRN w Hotelu „MOŚCICKI” SPAŁA, UL. NADPILICZNA nr 2, wspaniałe miejsce pomiędzy Łodzią a Warszawą. Link do seminarium https://profesjonalista.net/planowanie-sukcesji-rodzinnej-i-firmowej-reforma-systemu-planowania-przestrzennego-i-jej-wplyw-na-rynek-nieruchomosci-i-procesy-inwestycyjne/
Spotkanie dedykowane jest wszystkim profesjonalistom z branży nieruchomości w szczególności pośrednikom, zarządcom, rzeczoznawcom majątkowym. W ramach naszego, dwudniowego Seminarium zajmiemy się następującymi tematami:
w dniu 14 grudnia (czwartek) 2023 – Planowanie sukcesji rodzinnej i firmowej – Jak zabezpieczyć sytuację firmy i rodziny na wypadek śmierci osób kluczowych
w dniu 15 grudnia (piątek) 2023 – Reforma systemu planowania przestrzennego i jej wpływ na rynek nieruchomości i procesy inwestycyjne
więcej »
-
Archiwum aktualności »