Regulamin dla biur rejestrujących się w portalu domygrunty.pl

Regulamin dla biur rejestrujących się w portalu www.domygrunty.pl zwanym w dalszej części portalem.

 

Korzystanie przez Biura z portalu możliwe jest jedynie po zaakceptowaniu tego regulaminu. Poniżej regulaminu zamieszczona została informacja o POLITYCE PRYWATNOŚCI zgodnej z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – RODO (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wdrażanej na portalu www.domygrunty.pl

 

Uwaga Ogólna. Prawo do rejestrowania Biura na portalu www.domygrunty.pl ma tylko przedsiębiorca wykonujący działalność w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Uprawnionym do zarejestrowania Biura w tym portalu jest więc przedsiębiorca (osoba prawna, osoba fizyczna, działający zgodnie z prawem podmiot) działający na podstawie odpowiedniego wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo przedsiębiorca działający w podstawie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego. Osoba rejestrująca Biuro w tym portalu składa poprzez akceptację niniejszego regulaminu oświadczenie o uprawnieniu do dokonania rejestracji jako przedsiębiorca. W profilu przedsiębiorca umieszcza jedynie informacje powszechnie dostępne.

 

Uwaga. W portalu nie są gromadzone i nie są przetwarzane dane osobowe i kontakty osób - klientów zainteresowanych ofertami Przedsiębiorcy ani skierowane do Przedsiębiorcy zapytania, nie są gromadzone adresy mailowe tych klientów. Wszelkie zapytania kierowane mailowo na podstawie formularzy umieszczonych na portalu domygrunty.pl po wysłaniu nie są zbierane i archiwizowane, również nie są zbierane i archiwizowane adresy i dane osobowe osób wypełniających te formularze. Portal nie ma wpływu na treść informacji przesyłanych przez zainteresowanych klientów do Przedsiębiorcy nie kontroluje treści tych informacji i nie ponosi za nie odpowiedzialności.

 

1. Przedsiębiorca wykonujący działalność w obrocie nieruchomościami może zarejestrować się na tym portalu i umieszczać oferty jedynie wtedy gdy wykonuje tę działalność zgodnie z przepisami prawa. Przedsiębiorca może umieścić na portalu wyłącznie informację (ofertę) dotyczącą nieruchomości, co do której ma zawartą umowę pośrednictwa w obrocie nieruchomościami zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

2. Przedsiębiorca zamieszczając informację o nieruchomości w swoim zakresie i interesie zadba o jej zgodność ze stanem faktycznym, z obowiązującym prawem i standardami zawodowymi pośredników w obrocie nieruchomościami.

 

3. Przedsiębiorca zobowiązany jest przestrzegać praw osób trzecich w szczególności praw autorskich dotyczących prezentowanych informacji o nieruchomościach w tym praw dotyczących fotografii.

 

4. Przedsiębiorca dołoży wszelkiej staranności aby utrzymać aktualność umieszczonych informacji o nieruchomościach a także informacji o swojej działalności.

 

5. Przedsiębiorca umieszcza informację o nieruchomości na swoje ryzyko, samodzielnie i swobodnie określając jej treść i jest wyłącznie odpowiedzialnym za konsekwencje umieszczenia tej informacji. Portal www.domygrunty.pl nie odpowiada za treść, aktualność i zgodność z prawem zamieszczanych przez przedsiębiorcę informacji o nieruchomościach. Przedsiębiorca wyraża zgodę na otrzymywanie na podane adresy mailowe informacji z portalu domygrunty.pl oraz od Powszechnego Towarzystwa Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości, które jest właścicielem portalu.

 

6. Zamieszczanie informacji o nieruchomościach a także informacji o Biurze jest NIEODPŁATNE do czasu zmiany niniejszego regulaminu. Informacje wymagane do rejestracji konta mają charakter powszechnie dostępnych informacji o przedsiębiorcy (dostępne na strona CEIDG, STRONA GUS) i powinny być zgodne z rzeczywistością. Dla wykonania niniejszego regulaminu (umowy) w zakresie korzystania z tego portalu niezbędne jest przetwarzanie danych osobowych Przedsiębiorcy - osoby fizycznej. Bez przetwarzania danych osobowych Przedsiębiorcy nie można wykonać tego regulaminu Podstawą przetwarzania Rejestrując profil na domygrunty.pl przedsiębiorca wyraża zgodę na przetwarzanie umieszczonych informacji w przeciwnym wypadku powinien natychmiast usunąć swój profil i usunąć związane z profilem oferty.

 

7. Rejestrując profil przedsiębiorca wypełnia - RUBRYKI FORMULARZA. W przypadku niezgodności umieszczonych danych przez przedsiębiorcę dotyczących jego działalności z rzeczywistością Portal zastrzega możliwość natychmiastowego usunięcia profilu Biura wraz z ofertami. Przedsiębiorcy z tego tytułu nie przysługuje żadne roszczenie.

 

8. Korzystanie przez Biuro z portalu możliwe jest jedynie pod warunkiem pełnej akceptacji niniejszego regulaminu.

 

 

Polityka Prywatności na www.domygrunty.pl

 

Informacja dla Przedsiębiorców - osób fizycznych w tym także dla odbiorców newslettera i odbiorców informacji marketingowych Federacji Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości i Powszechnego Towarzystwa Ekspertów i Doradców Rynku nieruchomości w zakresie przetwarzania danych.

Szanowny Przedsiębiorco w tym także Odbiorco Informacji i Newslettera, od 25 maja 2018 roku w całej Unii Europejskiej, a więc i w Polsce będą (są) stosowane nowe przepisy dotyczące ochrony danych osobowych – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) czyli w skrócie RODO.

Nowe przepisy zapewniają Tobie większą ochronę i kontrolę Twoich danych osobowych. Realizując wyrażone w RODO obowiązki, niniejszym przekazujemy informacje w zgodzie RODO.

 

Po pierwsze, podajemy kto jest Administratorem Twoich danych osobowych: Twoimi Danymi administrują wspólnie współadministratorzy wskazani poniżej. Współadministratorami Danych Osobowych są -: 1. Powszechne Towarzystwo Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, strona www.profesjonalista.net e mail biuro1@profesjonalista.net i 2. Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, www.pprn.pl adres e mail biuro1@pprn.pl najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie: telefon: 510 069 316 lub wysyłając maila na powyższe adresy mailowe albo pismo na adres korespondencyjny 90-418 Łódź Al. Kościuszki 3.

 

Po drugie, zgodnie z RODO podajemy skąd mamy Twoje dane osobowe: Twoje dane osobowe mamy, bo podałeś je zawierając z nami umowę poprzez akceptację regulaminu korzystania ze strony www.domygrunty.pl.

 

Po trzecie, zgodnie z RODO informujemy o celach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz podstawie przetwarzania, że przetwarzanie Twoich danych jest niezbędne w celu wykonania zawartej umowy (regulaminu) o korzystanie z portalu www.domygrunty.pl i że podstawą przetwarzania danych osobowych jest właśnie ta umowa (regulamin) oraz, że bez przetwarzania tych danych nie możemy zawrzeć i wykonywać tej umowy (regulaminu). Jeśli nie zechcesz by Twoje dane były przetwarzane po prostu zlikwiduj swój profil na portalu domygrunty.pl

Ponadto podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest także prawnie uzasadniony interes Administratora w tym możliwość prowadzenia wobec Ciebie marketingu związanego z oferowaniem naszych usług, oparty na art. 6.ust1. lit f - przetwarzanie Twoich danych jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.

 

Po czwarte, informujemy, że realizujemy wszystkie Twoje prawa gwarantowane przez RODO: żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego. Informujemy, że Twoje dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

 

Po piąte, informujemy, że Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres związany z działaniami w wykonaniu umowy (regulaminu) portalu domygrunty.pl przez okres trwania praw i obowiązków wynikających z tej umowy (regulaminu), okres w zakresie dochodzenia ewentualnych roszczeń.

 

Jeśli Szanowny Odbiorco informacji i newslettera (PTEiDRN i F PPRN) masz jakieś pytania dotyczące Twoich danych osobowych prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub o przesłanie pisma na poniżej podane dane kontaktowe Administratora Twoich danych.

 

Z wyrazami szacunku

 

Współadministratorzy Danych Osobowych: 1. Powszechne Towarzystwo Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, strona www.profesjonalista.net e mail biuro1@profesjonalista.net i 2. Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, www.pprn.pl adres e mail biuro1@pprn.pl najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie: telefon: 510 069 316 lub wysyłając maila na powyższe adresy mailowe albo pismo na adres korespondencyjny 90-418 Łódź Al. Kościuszki 3.

 

Archiwum Aktualności

Aktualności

  • CYKL I. Artykuł 12. Dlaczego warto reklamować nieruchomości w internecie?

    data dodania: 07.09.2012

    Wpływ globalnej sieci na nasze życie codzienne możemy zauważyć niemalże na każdym kroku. Zakupy, kontakt ze znajomymi, rozrywka – coraz więcej dziedzin naszego życia przenosi się do „wirtualnego świata”. Nie inaczej jest z poszukiwaniem wymarzonego domu.

    Internet sprawił, że praca pośrednika w obrocie nieruchomościami nieodwracalnie się zmieniła. Z tego artykułu dowiesz się, jak dostosować się do tych zmian, aby odnieść sukces w sieci.

     

    “Jeżeli nie ma Cię w internecie, to nie istniejesz…”

    Od jakiegoś czasu utarło się takie powiedzenie, że jeśli czegoś nie ma w internecie, to znaczy, że nie istnieje. W przypadku rynku nieruchomości jest w tym żartobliwym powiedzeniu sporo prawdy. W tej chwili już 76% procent Polaków wskazuje internet jako główne źródło poszukiwań własnego „M”.

    Dzięki temu doskonałemu narzędziu, osoby poszukujące nieruchomości, mogą szybko, siedząc wygodnie przed własnym komputerem, przeglądać i porównywać setki ofert.

    To sprawia, że większość ludzi, zanim w ogóle przekroczy próg Twojego biura, wie dokładnie, jaką nieruchomość chce kupić, gdzie i za ile.

    Z tych powodów nie ma chyba dzisiaj osoby związanej z rynkiem nieruchomości, która zastanawiałaby się, czy warto reklamować się w internecie.

    Obecnie pytania, które spędzają sen z powiek pośredników nieruchomości to:

    •    Jak skutecznie inwestować w reklamę w internecie?

    •   Jak spośród 17mln polskich internautów wybrać moich klientów i jakich narzędzi użyć, aby przekonać ich, że moja oferta jest tym, czego szukają?

    W kolejnych artykułach odpowiem na te pytania oraz opiszę najważniejsze nośniki reklamy internetowej. Pokażę, na co zwracać uwagę, planując kampanię i zdradzę, jak z każdej wydanej w internecie złotówki „wycisnąć” jeszcze trochę więcej. Zanim to nastąpi, warto zastanowić się nad pewną podstawową kwestią, a mianowicie:

    Co takiego ma reklama internetowa, czego brakuje tradycyjnej?

    O ile podstawowe funkcje, jakie powinna spełniać reklama (informowanie, przekonywanie, przypominanie) pozostają niezmienne bez względu na to, za pośrednictwem jakiego medium dociera ona do odbiorców, o tyle realizacji tych funkcji służą zupełnie inne metody i narzędzia. Tylko zrozumienie różnic między reklamą tradycyjną, a jej interaktywną odmianą, pozwala w pełni wykorzystać drzemiące w obu nośnikach możliwości.

    Zacznijmy od cech reklam tradycyjnych, do których jesteśmy dużo bardziej przyzwyczajeni. Dzięki temu łatwiej będzie zauważyć, w których obszarach reklama internetowa ma przewagę nad tradycyjną. Aby je opisać, posłużę się pewnym przykładem. Nie opisuje on wszystkich możliwości, jakie oferuje ta formy reklamy, ale będzie można na nim łatwiej uchwycić jej ogólna specyfikę.

    Kampania reklamowa w lokalnej prasie

    Twoja kontrola nad taką kampanią ogranicza się do określenia strony wizualnej i treści reklamy, oraz ewentualnie wybrania konkretnej strony w gazecie, gdzie ma się ona ukazać. Całkowity koszt kampanii musisz zaplanować jeszcze przed jej uruchomieniem, próbując oszacować jej późniejsze efekty. Jeśli coś pójdzie nie po twojej myśli, nie możesz raz zamówionej kampanii zatrzymać, nie narażając się na straty. Nie masz również kontroli nad tym, ile osób i kto dokładnie ją zobaczy. Na wydrukowanej reklamie nie da się niczego zmienić, a i ewentualne jej usunięcie (np. w przypadku końca promocji) nie będzie możliwe.

    Dodatkowo, jeśli korzystasz z kilku różnych form reklamowych równolegle, określenie, która z nich sprawdza się najlepiej, a z której lepiej zrezygnować, jest bardzo trudne. W zasadzie jedyne, co jest  pewne, to comiesięczne koszty, które są dość wysokie.

    Tak więc w przypadku reklam w mediach takich jak radio, telewizja, billboardy czy ulotki, płacisz z góry za emisję reklamy. Masz przy tym nad nimi niewielką kontrolę, zaś badanie jej efektów na bieżąco jest często zadaniem niemożliwym.

    Dodatkowo, w przypadku tradycyjnej reklamy, trudno jest określić, czy grupa docelowa, która nas interesuje, miała w ogóle okazję zetknąć się z reklamą. W przypadku prasy można jeszcze w przybliżeniu ocenić, jacy czytelnicy sięgną po czasopismo. Ale już odbiorcami reklamy na billboardach, są często przypadkowe osoby, które przechodziły w jego sąsiedztwie.

    Reklama internetowa vs. reklama tradycyjna

    Podstawowa różnica między reklamą internetową a tradycyjną, polega na tym, że media tradycyjne często „wpychają” nam na siłę przekaz reklamowy. My jesteśmy tylko jego biernymi odbiorcami bez możliwości reakcji czy interakcji. Nikt nas nie pyta, czy mamy ochotę oglądać reklamę w trakcie lektury ulubionej gazety lub podczas emisji interesującego filmu. W przypadku internetu jest odwrotnie. Tutaj najczęściej to użytkownik sieci, a nie nadawca reklamy, decyduje, czy chce się z  nią zapoznać.

    Ponadto, w odróżnieniu od tradycyjnych mediów, w reklamie internetowej bardzo popularne jest rozliczanie tylko za efekty (wizyty na twojej stronie, wypełnione formularze kontaktowe, itp.) – sama emisja jest często za darmo.

    Kolejną, atrakcyjną z punktu widzenia reklamodawców, cechą reklamy internetowej jest praktycznie całkowita mierzalność jej efektów. Dokładnie wiesz, ile osób ją widziało, ile w nią kliknęło, ile skorzystało z Twojej oferty. Jeśli wyniki Cię nie zadowalają, możesz natychmiast zmienić lub wstrzymać kampanię.

    Kolejnym z atutów reklamy internetowej, jest możliwość bardzo precyzyjnego targetowania przekazu promocyjnego, czyli kierowania przekazu do wybranej grupy odbiorców. Dzięki temu nasz przekaz może być bardziej ukierunkowany na konkretne osoby, a przez to dużo bardziej skuteczny.

    Jednak najistotniejszą cechą reklamy internetowej, dzięki której jest ona tak przyjazna dla małych i średnich firm, jest jej cena. Reklama w internecie może być bowiem jednocześnie bardzo skuteczna i bardzo tania, a czasami nawet darmowa.

    Podsumowanie

    Porównując cechy reklamy tradycyjnej i internetowej, można odnieść wrażenie, że przyszłość bezwzględnie należy do internetu.

    Z drugiej jednak strony, sieć jest dużo bardziej „zatłoczona”, przez co trudniej się w niej wypromować. Dodatkowo osoby, które nie zajmują się mediami interaktywnymi, mają pewną barierę przed rozpoczęciem kampanii reklamowych w internecie. Mnogość formatów, metod i narzędzi powoduje, że reklama w internecie wydaje się być skomplikowana.

    Ale gdy ma się wiedzę, jak i gdzie się promować, można wykorzystać to narzędzie z korzyścią dla swojego biura nieruchomości. Nie musisz być specjalistą od internetu oraz reklamy i marketingu, aby w wirtualnym świecie osiągnąć realny sukces.

    Autor: Kamil Orzechowski

    Cykl warsztatów został opracowany przez zespół specjalistów ds. e-marketingu z Nieruchomosci-online.pl, jednego z czołowych portali ogłoszeniowych w Polsce. Poprzez dzielenie się wiedzą z przedstawicielami z branży nieruchomości, serwis ma na celu dbanie o wysoką jakość ogłoszeń w internecie.

    Biurom nieruchomości i deweloperom dedykuje wyszukane formy prezentacji i promocji nieruchomości z rynku pierwotnego i wtórnego, w dużo bardziej konkurencyjnych cenach niż inne serwisy. Priorytetem portalu jest dbałość o aktualność ogłoszeń. Więcej na temat serwisu: http://www.nieruchomosci-online.pl/

    Prawa autorskie do artykułu należą do portalu Nieruchomosci-online.pl. Wszelkie formy powielania materiału powinny być opatrzone notą autorską i występować w niezmienionym kształcie.

Aktualności

  • ZOSTAŃ LICENCJONOWANYM POŚREDNIKIEM ZARZĄDCĄ NIERUCHOMOŚCI FPPRN - ZAPRASZAMY NA KURS ON LINE

    data dodania: 22.01.2024

    ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W LICENCYJNYM KURSIE POŚREDNIK / ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI - ON LINE - DOBRY ZAWÓD - DOBRA PRACA. LICENCYJNY KURS POŚREDNIK / ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI DOBRA PRACA. DOBRY ZAWÓD

     

    NIE CZEKAJ Z ZAPISAMI. GDZIEKOLWIEK JESTEŚ MOŻESZ UCZESTNICZYĆ - Powszechne Towarzystwo Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości zaprasza na licencyjny kurs dla zarządców nieruchomościami i pośredników nieruchomości autoryzowany przez Federację Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości. Więcej informacji: telefon 510 069 316 lub 501 213 604. Zapisy patrz link:

     

    https://profesjonalista.net/kurs-licencyjny-posrednik-zarzadca-nieruchomosci-on-line/

    więcej »

  • SUKCESJA W BIZNESIE i RODZINIE/REFORMA PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO A RYNEK NIERUCHOMOŚCI 14-15.12.2023- SPAŁA

    data dodania: 21.03.2022

    SUKCESJA W BIZNESIE i RODZINIE/REFORMA PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO A RYNEK NIERUCHOMOŚCI 14-15.12.2023- SPAŁA

    Tradycyjne, mikołajkowe seminarium w ramach Powszechnej Akademii Nieruchomości PTEiDRN. W dniach 14-15 grudnia 2023 roku spotykamy się na kolejnym seminarium Powszechnej Akademii Nieruchomości PTEiDRN w Hotelu „MOŚCICKI” SPAŁA, UL. NADPILICZNA nr 2, wspaniałe miejsce pomiędzy Łodzią a Warszawą. Link do seminarium https://profesjonalista.net/planowanie-sukcesji-rodzinnej-i-firmowej-reforma-systemu-planowania-przestrzennego-i-jej-wplyw-na-rynek-nieruchomosci-i-procesy-inwestycyjne/

    Spotkanie dedykowane jest wszystkim profesjonalistom z branży nieruchomości w szczególności pośrednikom, zarządcom, rzeczoznawcom majątkowym. W ramach naszego, dwudniowego Seminarium zajmiemy się następującymi tematami:

    w dniu 14 grudnia (czwartek) 2023 – Planowanie sukcesji rodzinnej i firmowej – Jak zabezpieczyć sytuację firmy i rodziny na wypadek śmierci osób kluczowych

    w dniu 15 grudnia (piątek) 2023 – Reforma systemu planowania przestrzennego i jej wpływ na rynek nieruchomości i procesy inwestycyjne

     

    więcej »

  • Archiwum aktualności »

Bannery

Portal domygrunty.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert umieszczonych przez biura nieruchomości