Regulamin dla biur rejestrujących się w portalu domygrunty.pl
Regulamin dla biur rejestrujących się w portalu www.domygrunty.pl zwanym w dalszej części portalem.
Korzystanie przez Biura z portalu możliwe jest jedynie po zaakceptowaniu tego regulaminu. Poniżej regulaminu zamieszczona została informacja o POLITYCE PRYWATNOŚCI zgodnej z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – RODO (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wdrażanej na portalu www.domygrunty.pl
Uwaga Ogólna. Prawo do rejestrowania Biura na portalu www.domygrunty.pl ma tylko przedsiębiorca wykonujący działalność w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Uprawnionym do zarejestrowania Biura w tym portalu jest więc przedsiębiorca (osoba prawna, osoba fizyczna, działający zgodnie z prawem podmiot) działający na podstawie odpowiedniego wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo przedsiębiorca działający w podstawie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego. Osoba rejestrująca Biuro w tym portalu składa poprzez akceptację niniejszego regulaminu oświadczenie o uprawnieniu do dokonania rejestracji jako przedsiębiorca. W profilu przedsiębiorca umieszcza jedynie informacje powszechnie dostępne.
Uwaga. W portalu nie są gromadzone i nie są przetwarzane dane osobowe i kontakty osób - klientów zainteresowanych ofertami Przedsiębiorcy ani skierowane do Przedsiębiorcy zapytania, nie są gromadzone adresy mailowe tych klientów. Wszelkie zapytania kierowane mailowo na podstawie formularzy umieszczonych na portalu domygrunty.pl po wysłaniu nie są zbierane i archiwizowane, również nie są zbierane i archiwizowane adresy i dane osobowe osób wypełniających te formularze. Portal nie ma wpływu na treść informacji przesyłanych przez zainteresowanych klientów do Przedsiębiorcy nie kontroluje treści tych informacji i nie ponosi za nie odpowiedzialności.
1. Przedsiębiorca wykonujący działalność w obrocie nieruchomościami może zarejestrować się na tym portalu i umieszczać oferty jedynie wtedy gdy wykonuje tę działalność zgodnie z przepisami prawa. Przedsiębiorca może umieścić na portalu wyłącznie informację (ofertę) dotyczącą nieruchomości, co do której ma zawartą umowę pośrednictwa w obrocie nieruchomościami zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Przedsiębiorca zamieszczając informację o nieruchomości w swoim zakresie i interesie zadba o jej zgodność ze stanem faktycznym, z obowiązującym prawem i standardami zawodowymi pośredników w obrocie nieruchomościami.
3. Przedsiębiorca zobowiązany jest przestrzegać praw osób trzecich w szczególności praw autorskich dotyczących prezentowanych informacji o nieruchomościach w tym praw dotyczących fotografii.
4. Przedsiębiorca dołoży wszelkiej staranności aby utrzymać aktualność umieszczonych informacji o nieruchomościach a także informacji o swojej działalności.
5. Przedsiębiorca umieszcza informację o nieruchomości na swoje ryzyko, samodzielnie i swobodnie określając jej treść i jest wyłącznie odpowiedzialnym za konsekwencje umieszczenia tej informacji. Portal www.domygrunty.pl nie odpowiada za treść, aktualność i zgodność z prawem zamieszczanych przez przedsiębiorcę informacji o nieruchomościach. Przedsiębiorca wyraża zgodę na otrzymywanie na podane adresy mailowe informacji z portalu domygrunty.pl oraz od Powszechnego Towarzystwa Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości, które jest właścicielem portalu.
6. Zamieszczanie informacji o nieruchomościach a także informacji o Biurze jest NIEODPŁATNE do czasu zmiany niniejszego regulaminu. Informacje wymagane do rejestracji konta mają charakter powszechnie dostępnych informacji o przedsiębiorcy (dostępne na strona CEIDG, STRONA GUS) i powinny być zgodne z rzeczywistością. Dla wykonania niniejszego regulaminu (umowy) w zakresie korzystania z tego portalu niezbędne jest przetwarzanie danych osobowych Przedsiębiorcy - osoby fizycznej. Bez przetwarzania danych osobowych Przedsiębiorcy nie można wykonać tego regulaminu Podstawą przetwarzania Rejestrując profil na domygrunty.pl przedsiębiorca wyraża zgodę na przetwarzanie umieszczonych informacji w przeciwnym wypadku powinien natychmiast usunąć swój profil i usunąć związane z profilem oferty.
7. Rejestrując profil przedsiębiorca wypełnia - RUBRYKI FORMULARZA. W przypadku niezgodności umieszczonych danych przez przedsiębiorcę dotyczących jego działalności z rzeczywistością Portal zastrzega możliwość natychmiastowego usunięcia profilu Biura wraz z ofertami. Przedsiębiorcy z tego tytułu nie przysługuje żadne roszczenie.
8. Korzystanie przez Biuro z portalu możliwe jest jedynie pod warunkiem pełnej akceptacji niniejszego regulaminu.
Polityka Prywatności na www.domygrunty.pl
Informacja dla Przedsiębiorców - osób fizycznych w tym także dla odbiorców newslettera i odbiorców informacji marketingowych Federacji Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości i Powszechnego Towarzystwa Ekspertów i Doradców Rynku nieruchomości w zakresie przetwarzania danych.
Szanowny Przedsiębiorco w tym także Odbiorco Informacji i Newslettera, od 25 maja 2018 roku w całej Unii Europejskiej, a więc i w Polsce będą (są) stosowane nowe przepisy dotyczące ochrony danych osobowych – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) czyli w skrócie RODO.
Nowe przepisy zapewniają Tobie większą ochronę i kontrolę Twoich danych osobowych. Realizując wyrażone w RODO obowiązki, niniejszym przekazujemy informacje w zgodzie RODO.
Po pierwsze, podajemy kto jest Administratorem Twoich danych osobowych: Twoimi Danymi administrują wspólnie współadministratorzy wskazani poniżej. Współadministratorami Danych Osobowych są -: 1. Powszechne Towarzystwo Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, strona www.profesjonalista.net e mail biuro1@profesjonalista.net i 2. Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, www.pprn.pl adres e mail biuro1@pprn.pl najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie: telefon: 510 069 316 lub wysyłając maila na powyższe adresy mailowe albo pismo na adres korespondencyjny 90-418 Łódź Al. Kościuszki 3.
Po drugie, zgodnie z RODO podajemy skąd mamy Twoje dane osobowe: Twoje dane osobowe mamy, bo podałeś je zawierając z nami umowę poprzez akceptację regulaminu korzystania ze strony www.domygrunty.pl.
Po trzecie, zgodnie z RODO informujemy o celach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz podstawie przetwarzania, że przetwarzanie Twoich danych jest niezbędne w celu wykonania zawartej umowy (regulaminu) o korzystanie z portalu www.domygrunty.pl i że podstawą przetwarzania danych osobowych jest właśnie ta umowa (regulamin) oraz, że bez przetwarzania tych danych nie możemy zawrzeć i wykonywać tej umowy (regulaminu). Jeśli nie zechcesz by Twoje dane były przetwarzane po prostu zlikwiduj swój profil na portalu domygrunty.pl
Ponadto podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest także prawnie uzasadniony interes Administratora w tym możliwość prowadzenia wobec Ciebie marketingu związanego z oferowaniem naszych usług, oparty na art. 6.ust1. lit f - przetwarzanie Twoich danych jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.
Po czwarte, informujemy, że realizujemy wszystkie Twoje prawa gwarantowane przez RODO: żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego. Informujemy, że Twoje dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Po piąte, informujemy, że Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres związany z działaniami w wykonaniu umowy (regulaminu) portalu domygrunty.pl przez okres trwania praw i obowiązków wynikających z tej umowy (regulaminu), okres w zakresie dochodzenia ewentualnych roszczeń.
Jeśli Szanowny Odbiorco informacji i newslettera (PTEiDRN i F PPRN) masz jakieś pytania dotyczące Twoich danych osobowych prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub o przesłanie pisma na poniżej podane dane kontaktowe Administratora Twoich danych.
Z wyrazami szacunku
Współadministratorzy Danych Osobowych: 1. Powszechne Towarzystwo Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, strona www.profesjonalista.net e mail biuro1@profesjonalista.net i 2. Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, www.pprn.pl adres e mail biuro1@pprn.pl najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie: telefon: 510 069 316 lub wysyłając maila na powyższe adresy mailowe albo pismo na adres korespondencyjny 90-418 Łódź Al. Kościuszki 3.
Aktualności
-
Jak skutecznie inwestować w reklamę w internecie? Cykl I. Artykuł 13.
data dodania: 14.09.2012Nawet jeśli prowadzisz małe biuro nieruchomości, możesz niewielkim kosztem promować swoją markę i ofertę w sieci. Dzięki narzędziom dostępnym w internecie nie tylko przeprowadzisz kampanię reklamową, ale dowiesz się niemalże natychmiast, jakie efekty ona przynosi. Będziesz mógł wówczas zoptymalizować swoje działania tak, aby wyciągnąć maksymalne korzyści po najniższej cenie. Jesteś gotowy na poznanie możliwości, jakie tkwią w reklamie internetowej?
Planowanie kampanii reklamowych online
Internet jest bardzo specyficznym medium, którego główną cechą jest możliwość aktywnego kontaktu z klientem. Oznacza to, że masz całkowitą kontrolę nad treściami reklamowymi, które publikujesz w sieci. Ponadto daje on niepowtarzalną możliwość dotarcia z komunikatem reklamowym do precyzyjnie określonej (stargetowanej) grupy. Kolejną zaletą jest ogromny wybór sposobów docierania do potencjalnego klienta. Taka mnogość może początkowo zniechęcać, dlatego przedstawię Ci dzisiaj narzędzia, które dla biura nieruchomości będą bardzo efektywne, a skorzystanie z nich z pewnością przyniesie wymierne korzyści.
Jaka forma reklamy jest najlepsza dla biura nieruchomości?
Zaczynając promocję firmy w internecie, bardzo często pojawia się dylemat, która forma reklamy będzie najlepsza i przyniesie oczekiwane efekty. Od dawna wiadomo, że pierwszym miejscem, do którego kierują się internauci, jest wyszukiwarka Google. Nie inaczej wygląda sytuacja, gdy chodzi o poszukiwanie nieruchomości.
Z najpopularniejszych możliwości zaistnienia w Google masz do wyboru: pozycjonowanie strony i/lub reklama AdWords (linki sponsorowane i reklama kontekstowa, wyświetlana w sieci w ramach programu Google AdSense). I tu pojawia się dylemat: którą formę wybrać? Zwłaszcza, gdy ilość środków przeznaczonych na reklamę jest ograniczona. Optymalnym rozwiązaniem byłoby inwestowanie w każde z tych narzędzi i weryfikowanie efektów poszczególnych kampanii, a następnie zainwestowanie w najskuteczniejsze z nich.
Jak w praktyce wybrać najlepszą i najbardziej opłacalną opcję dla siebie, dowiesz się w dalszej części artykułu.
„Naturalne” pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych
Pozycjonowanie jest to działanie zmierzające do osiągnięcia przez konkretny serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania dla wybranych przez internautów słów kluczowych w danej wyszukiwarce, np. Google.
Aby ten cel osiągnąć, należy zadbać o dobór odpowiednich słów kluczowych, które charakteryzują Twój profil działalności i zamieścić je w opisach na stronie www oraz w kodzie html (metatagach). Dodatkowo musisz stworzyć unikalne treści, niekopiowane z innych katalogów czy stron www. Są to dwa podstawowe rodzaje działań, które możesz przeprowadzić samodzielnie. Optymalizacją strony pod wyszukiwarki (optymalizacja kodu źródłowego strony) oraz pozyskiwaniem linków (podstawowe zadanie pozycjonerskie) powinien zająć się specjalista, którego należy w tym celu zatrudnić.
(Aby dowiedzieć się więcej na ten temat, przeczytaj wcześniejszy artykuł z naszego cyklu: Strona przyjazna wyszukiwarkom, czyli jak osiągać wysokie pozycje w Google?)
Wadą pozycjonowania organicznego jest to, że pierwsze efekty można zaobserwować dopiero po kilku do kilkunastu tygodni od rozpoczęcia działań promocyjnych. Jednak reklama wypracowana w ten sposób będzie przynosiła długofalowe korzyści.
Koszt pozycjonowania
Trudno podać konkretny przedział cenowy profesjonalnego pozycjonowania. Koszt takich usług zależy w głównej mierze od trzech rzeczy: konkurencyjności branży, ilości pozycjonowanych słów kluczowych oraz czasu pozycjonowania.
Reklama AdWords
AdWords to program reklamowy wyszukiwarki Google, w którym możesz wyświetlać tzw. linki sponsorowane, promujące Twoją stronę www. Linki te pojawiają się w dwóch miejscach: w wynikach wyszukiwania Google i na stronach internetowych współpracujących z Google w ramach programu AdSense.
Linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania pokazują się nad wynikami organicznymi i z ich prawej strony, natomiast reklama w sieci AdSense pojawia się na innych stronach internetowych, których właściciele należą do tego systemu. Możliwe jest reklamowanie się za pomocą linków tekstowych lub graficznych (banerów).
Bardzo istotne jest to, że reklamy pochodzące z programu AdWords dopasowują się do treści strony, na której są wyświetlane. Oznacza to, że jeśli chcesz promować swoje biuro, możesz na wstępie ustalić, że reklama będzie pojawiać się tylko na stronach powiązanych z rynkiem nieruchomości i podobnych, czyli tam, gdzie przebywają Twoi potencjalni klienci.
Zalety kampanii AdWords:
– szerokie grono odbiorców,
– model rozliczeń PPC (Pay Per Click – płacisz jedynie za kliknięcie w reklamę, które przekieruje użytkownika na Twoją stronę internetową)
– dokładne targetowanie,
– pełna kontrola nad przebiegiem reklamy oraz sposobem wydatkowania budżetu (można wykupić konkretną ilość kliknięć, bądź uiścić opłatę za każde kliknięcie w określonym przedziale czasowym),
– efekty widoczne natychmiast (reklama uruchomiona zostaje w kilka minut po jej stworzeniu).
Aby reklamować się z Adwords, musisz posiadać konto Google np. pocztę Gmail. Gdy masz już takie konto, wejdź na stronę http://www.google.pl/intl/pl/ads/. Tam znajdziesz dokładny opis, jak stworzyć reklamę w Google.
Koszt kampanii AdWords
Koszty kampanii, podobnie jak pozycjonowania, zależą od tego, jak konkurencyjna jest branża, w której działasz. Na początku musisz ustalić, na jakie słowa kluczowe chcesz się reklamować, np. „mieszkania Łódź”, „mieszkania na sprzedaż Łódź” i określić maksymalną stawkę, jaką możesz zapłacić za kliknięcie (np. 50 gr) oraz Twój dzienny budżet (np. 35 zł). Reklama będzie się wyświetlać do momentu, gdy konkurencja przebije Twoje ceny lub dzienna stawka przeznaczona na promocję zostanie przekroczona.
Która forma promocji w internecie najbardziej się opłaca, czyli jak analizować skuteczność podjętych działań
Jaka jest najskuteczniejsza i tania metoda reklamowania firmy w internecie? Niestety nie istnieje uniwersalny, efektywny dla każdego sposób. Dostępne są jednak narzędzia, które pomagają opracować najlepszą strategię i doprowadzić ją do perfekcji. Do tego służą m.in. statystyki strony www – jedno z najważniejszych narzędzi w e-marketingu, dzięki któremu zaoszczędzisz bardzo dużo pieniędzy. Przyjrzymy się również darmowym statystykom Google Analytics, które są doskonałym rozwiązaniem, jeśli szukasz odpowiedzi na pytania:
• Kto odwiedza Twoją stronę internetową?
• Jakie działania na niej podejmuje/jakich akcji na niej dokonuje?
• Jak na nią trafił (np. bezpośrednio, z wyszukiwarki czy np. przez reklamę Google)?
• W którym momencie rezygnuje z dalszego przeglądania strony?
Dzięki statystykom określasz profil swoich użytkowników, sposób ich zachowania i problemy, na które natrafiają, przeglądając Twoją stronę www. Takie dane pomogą Ci podjąć decyzję, czy warto inwestować pieniądze w reklamę, czy może najpierw należałoby zadbać o podstawy, czyli funkcjonalną, przyjazną internautom stronę www.
Jak założyć konto Google Analytics?
Aby korzystać z Analytics, musisz mieć konto Google (np. używać poczty Gmail). Wejdź na stronę Google.pl. Na dole znajdziesz link Rozwiązania dla firm. Na stronie, która się otworzy, wybierz Analytics z sekcji Udoskonalanie witryny internetowej. Aby statystyki zbierały dane o odwiedzinach Twojej strony www, musisz je z nią połączyć. Połączenie polega na umieszczeniu fragmentu kodu, który znajdziesz w konfiguracji statystyk na swojej stronie internetowej, w tzw. sekcji HEAD (w kodzie strony).
Z następnego artykułu dowiesz się, co to jest targetowanie kampanii oraz jak stworzyć skuteczną reklamę na Facebooku.
Autor: Alicja Zbytniewska
Cykl warsztatów został opracowany przez zespół specjalistów ds. e-marketingu z Nieruchomosci-online.pl, jednego z czołowych portali ogłoszeniowych w Polsce. Poprzez dzielenie się wiedzą z przedstawicielami z branży nieruchomości, serwis ma na celu dbanie o wysoką jakość ogłoszeń w internecie.
Biurom nieruchomości i deweloperom dedykuje wyszukane formy prezentacji i promocji nieruchomości z rynku pierwotnego i wtórnego, w dużo bardziej konkurencyjnych cenach niż inne serwisy. Priorytetem portalu jest dbałość o aktualność ogłoszeń. Więcej na temat serwisu: http://www.nieruchomosci-online.pl/
Prawa autorskie do artykułu należą do portalu Nieruchomosci-online.pl. Wszelkie formy powielania materiału powinny być opatrzone notą autorską i występować w niezmienionym kształcie.
Więcej artykułów z cyklu I patrz EDUKATOR pprn.pl
Aktualności
-
ZOSTAŃ LICENCJONOWANYM POŚREDNIKIEM ZARZĄDCĄ NIERUCHOMOŚCI FPPRN - ZAPRASZAMY NA KURS ON LINE
data dodania: 22.01.2024ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W LICENCYJNYM KURSIE POŚREDNIK / ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI - ON LINE - DOBRY ZAWÓD - DOBRA PRACA. LICENCYJNY KURS POŚREDNIK / ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI DOBRA PRACA. DOBRY ZAWÓD
NIE CZEKAJ Z ZAPISAMI. GDZIEKOLWIEK JESTEŚ MOŻESZ UCZESTNICZYĆ - Powszechne Towarzystwo Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości zaprasza na licencyjny kurs dla zarządców nieruchomościami i pośredników nieruchomości autoryzowany przez Federację Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości. Więcej informacji: telefon 510 069 316 lub 501 213 604. Zapisy patrz link:
https://profesjonalista.net/kurs-licencyjny-posrednik-zarzadca-nieruchomosci-on-line/
więcej »
-
SUKCESJA W BIZNESIE i RODZINIE/REFORMA PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO A RYNEK NIERUCHOMOŚCI 14-15.12.2023- SPAŁA
data dodania: 21.03.2022SUKCESJA W BIZNESIE i RODZINIE/REFORMA PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO A RYNEK NIERUCHOMOŚCI 14-15.12.2023- SPAŁA
Tradycyjne, mikołajkowe seminarium w ramach Powszechnej Akademii Nieruchomości PTEiDRN. W dniach 14-15 grudnia 2023 roku spotykamy się na kolejnym seminarium Powszechnej Akademii Nieruchomości PTEiDRN w Hotelu „MOŚCICKI” SPAŁA, UL. NADPILICZNA nr 2, wspaniałe miejsce pomiędzy Łodzią a Warszawą. Link do seminarium https://profesjonalista.net/planowanie-sukcesji-rodzinnej-i-firmowej-reforma-systemu-planowania-przestrzennego-i-jej-wplyw-na-rynek-nieruchomosci-i-procesy-inwestycyjne/
Spotkanie dedykowane jest wszystkim profesjonalistom z branży nieruchomości w szczególności pośrednikom, zarządcom, rzeczoznawcom majątkowym. W ramach naszego, dwudniowego Seminarium zajmiemy się następującymi tematami:
w dniu 14 grudnia (czwartek) 2023 – Planowanie sukcesji rodzinnej i firmowej – Jak zabezpieczyć sytuację firmy i rodziny na wypadek śmierci osób kluczowych
w dniu 15 grudnia (piątek) 2023 – Reforma systemu planowania przestrzennego i jej wpływ na rynek nieruchomości i procesy inwestycyjne
więcej »
-
Archiwum aktualności »