Regulamin dla biur rejestrujących się w portalu domygrunty.pl

Regulamin dla biur rejestrujących się w portalu www.domygrunty.pl zwanym w dalszej części portalem.

 

Korzystanie przez Biura z portalu możliwe jest jedynie po zaakceptowaniu tego regulaminu. Poniżej regulaminu zamieszczona została informacja o POLITYCE PRYWATNOŚCI zgodnej z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – RODO (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wdrażanej na portalu www.domygrunty.pl

 

Uwaga Ogólna. Prawo do rejestrowania Biura na portalu www.domygrunty.pl ma tylko przedsiębiorca wykonujący działalność w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Uprawnionym do zarejestrowania Biura w tym portalu jest więc przedsiębiorca (osoba prawna, osoba fizyczna, działający zgodnie z prawem podmiot) działający na podstawie odpowiedniego wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo przedsiębiorca działający w podstawie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego. Osoba rejestrująca Biuro w tym portalu składa poprzez akceptację niniejszego regulaminu oświadczenie o uprawnieniu do dokonania rejestracji jako przedsiębiorca. W profilu przedsiębiorca umieszcza jedynie informacje powszechnie dostępne.

 

Uwaga. W portalu nie są gromadzone i nie są przetwarzane dane osobowe i kontakty osób - klientów zainteresowanych ofertami Przedsiębiorcy ani skierowane do Przedsiębiorcy zapytania, nie są gromadzone adresy mailowe tych klientów. Wszelkie zapytania kierowane mailowo na podstawie formularzy umieszczonych na portalu domygrunty.pl po wysłaniu nie są zbierane i archiwizowane, również nie są zbierane i archiwizowane adresy i dane osobowe osób wypełniających te formularze. Portal nie ma wpływu na treść informacji przesyłanych przez zainteresowanych klientów do Przedsiębiorcy nie kontroluje treści tych informacji i nie ponosi za nie odpowiedzialności.

 

1. Przedsiębiorca wykonujący działalność w obrocie nieruchomościami może zarejestrować się na tym portalu i umieszczać oferty jedynie wtedy gdy wykonuje tę działalność zgodnie z przepisami prawa. Przedsiębiorca może umieścić na portalu wyłącznie informację (ofertę) dotyczącą nieruchomości, co do której ma zawartą umowę pośrednictwa w obrocie nieruchomościami zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

2. Przedsiębiorca zamieszczając informację o nieruchomości w swoim zakresie i interesie zadba o jej zgodność ze stanem faktycznym, z obowiązującym prawem i standardami zawodowymi pośredników w obrocie nieruchomościami.

 

3. Przedsiębiorca zobowiązany jest przestrzegać praw osób trzecich w szczególności praw autorskich dotyczących prezentowanych informacji o nieruchomościach w tym praw dotyczących fotografii.

 

4. Przedsiębiorca dołoży wszelkiej staranności aby utrzymać aktualność umieszczonych informacji o nieruchomościach a także informacji o swojej działalności.

 

5. Przedsiębiorca umieszcza informację o nieruchomości na swoje ryzyko, samodzielnie i swobodnie określając jej treść i jest wyłącznie odpowiedzialnym za konsekwencje umieszczenia tej informacji. Portal www.domygrunty.pl nie odpowiada za treść, aktualność i zgodność z prawem zamieszczanych przez przedsiębiorcę informacji o nieruchomościach. Przedsiębiorca wyraża zgodę na otrzymywanie na podane adresy mailowe informacji z portalu domygrunty.pl oraz od Powszechnego Towarzystwa Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości, które jest właścicielem portalu.

 

6. Zamieszczanie informacji o nieruchomościach a także informacji o Biurze jest NIEODPŁATNE do czasu zmiany niniejszego regulaminu. Informacje wymagane do rejestracji konta mają charakter powszechnie dostępnych informacji o przedsiębiorcy (dostępne na strona CEIDG, STRONA GUS) i powinny być zgodne z rzeczywistością. Dla wykonania niniejszego regulaminu (umowy) w zakresie korzystania z tego portalu niezbędne jest przetwarzanie danych osobowych Przedsiębiorcy - osoby fizycznej. Bez przetwarzania danych osobowych Przedsiębiorcy nie można wykonać tego regulaminu Podstawą przetwarzania Rejestrując profil na domygrunty.pl przedsiębiorca wyraża zgodę na przetwarzanie umieszczonych informacji w przeciwnym wypadku powinien natychmiast usunąć swój profil i usunąć związane z profilem oferty.

 

7. Rejestrując profil przedsiębiorca wypełnia - RUBRYKI FORMULARZA. W przypadku niezgodności umieszczonych danych przez przedsiębiorcę dotyczących jego działalności z rzeczywistością Portal zastrzega możliwość natychmiastowego usunięcia profilu Biura wraz z ofertami. Przedsiębiorcy z tego tytułu nie przysługuje żadne roszczenie.

 

8. Korzystanie przez Biuro z portalu możliwe jest jedynie pod warunkiem pełnej akceptacji niniejszego regulaminu.

 

 

Polityka Prywatności na www.domygrunty.pl

 

Informacja dla Przedsiębiorców - osób fizycznych w tym także dla odbiorców newslettera i odbiorców informacji marketingowych Federacji Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości i Powszechnego Towarzystwa Ekspertów i Doradców Rynku nieruchomości w zakresie przetwarzania danych.

Szanowny Przedsiębiorco w tym także Odbiorco Informacji i Newslettera, od 25 maja 2018 roku w całej Unii Europejskiej, a więc i w Polsce będą (są) stosowane nowe przepisy dotyczące ochrony danych osobowych – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) czyli w skrócie RODO.

Nowe przepisy zapewniają Tobie większą ochronę i kontrolę Twoich danych osobowych. Realizując wyrażone w RODO obowiązki, niniejszym przekazujemy informacje w zgodzie RODO.

 

Po pierwsze, podajemy kto jest Administratorem Twoich danych osobowych: Twoimi Danymi administrują wspólnie współadministratorzy wskazani poniżej. Współadministratorami Danych Osobowych są -: 1. Powszechne Towarzystwo Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, strona www.profesjonalista.net e mail biuro1@profesjonalista.net i 2. Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, www.pprn.pl adres e mail biuro1@pprn.pl najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie: telefon: 510 069 316 lub wysyłając maila na powyższe adresy mailowe albo pismo na adres korespondencyjny 90-418 Łódź Al. Kościuszki 3.

 

Po drugie, zgodnie z RODO podajemy skąd mamy Twoje dane osobowe: Twoje dane osobowe mamy, bo podałeś je zawierając z nami umowę poprzez akceptację regulaminu korzystania ze strony www.domygrunty.pl.

 

Po trzecie, zgodnie z RODO informujemy o celach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz podstawie przetwarzania, że przetwarzanie Twoich danych jest niezbędne w celu wykonania zawartej umowy (regulaminu) o korzystanie z portalu www.domygrunty.pl i że podstawą przetwarzania danych osobowych jest właśnie ta umowa (regulamin) oraz, że bez przetwarzania tych danych nie możemy zawrzeć i wykonywać tej umowy (regulaminu). Jeśli nie zechcesz by Twoje dane były przetwarzane po prostu zlikwiduj swój profil na portalu domygrunty.pl

Ponadto podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest także prawnie uzasadniony interes Administratora w tym możliwość prowadzenia wobec Ciebie marketingu związanego z oferowaniem naszych usług, oparty na art. 6.ust1. lit f - przetwarzanie Twoich danych jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.

 

Po czwarte, informujemy, że realizujemy wszystkie Twoje prawa gwarantowane przez RODO: żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego. Informujemy, że Twoje dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

 

Po piąte, informujemy, że Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres związany z działaniami w wykonaniu umowy (regulaminu) portalu domygrunty.pl przez okres trwania praw i obowiązków wynikających z tej umowy (regulaminu), okres w zakresie dochodzenia ewentualnych roszczeń.

 

Jeśli Szanowny Odbiorco informacji i newslettera (PTEiDRN i F PPRN) masz jakieś pytania dotyczące Twoich danych osobowych prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub o przesłanie pisma na poniżej podane dane kontaktowe Administratora Twoich danych.

 

Z wyrazami szacunku

 

Współadministratorzy Danych Osobowych: 1. Powszechne Towarzystwo Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, strona www.profesjonalista.net e mail biuro1@profesjonalista.net i 2. Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, www.pprn.pl adres e mail biuro1@pprn.pl najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie: telefon: 510 069 316 lub wysyłając maila na powyższe adresy mailowe albo pismo na adres korespondencyjny 90-418 Łódź Al. Kościuszki 3.

 

Archiwum Aktualności

Aktualności

  • Cykl I. Artykuł 14. Co zrobić, by klient nie oparł się Twojej reklamie w internecie?

    data dodania: 24.09.2012

    Wyobraź sobie, że reklama Twojej oferty trafia tylko do świeżo upieczonych rodziców lub osób, które właśnie przeprowadziły się do innego miasta, czyli do potencjalnych klientów biura nieruchomości. Za chwilę nie będzie Cię już to dziwić, gdy poznasz możliwości, jakie niesie z sobą targetowanie reklam. Dodatkowo dowiesz się, jak stworzyć przekaz reklamowy, któremu nie będzie można się oprzeć. A wszystko to dzięki potędze internetu, a konkretnie informacjom, które gromadzi o nas globalna sieć.

    Jak dotrzeć z reklamą do potencjalnych klientów

    Jeśli zdecydowałeś się już na promocję swojej oferty w internecie, skuszony szeregiem korzyści, jakie możesz zyskać, musisz odpowiedzieć sobie na kluczowe pytanie: kim są i jakie strony odwiedzają Twoi potencjalni klienci. Pomoże Ci to promować biuro nieruchomości tam, gdzie będzie to najefektywniejsze. Sieci reklamowe, jak Google Adwords, umożliwiają wybór miejsca i sposobu emisji Twojej reklamy. Masz do wyboru różne modele, które pozwalają Ci wskazać witryny internetowe, na których pojawi się Twoja reklama:

    • Model RON (Run On Network) – reklamuj się w całej sieci reklamowej, bez wskazywania konkretnej grupy odbiorców. Plusem jest szeroki zasięg, jednak w większości Twoja reklama będzie wyświetlać się przypadkowym osobom.

    • Model ROC (Run On Category) – kampania reklamowa wyświetla się na witrynach z danej kategorii tematycznej, dzięki czemu zawężasz grupę odbiorców do ich konkretnych zainteresowań.

    • Model ROS (Run On Service) – reklama dedykowana, emitowana na wybranej przez Ciebie witrynie. Jeśli wiesz (np. dzięki analizom z Google Analitics, które informują Cię, z jakich adresów przychodzą użytkownicy Twojej strony www) lub intuicyjnie zakładasz, na jakiej/jakich konkretnych witrynach przebywają Twoi klienci, wówczas tylko tam możesz zlecić wyświetlanie swojej reklamy.

    Oprócz wyboru konkretnego sposobu prezentowania reklamy, musisz jeszcze ustalić, kim są jej odbiorcy. Umożliwi Ci to stworzenie spersonalizowanego przekazu, który uczyni reklamę skuteczną i przysporzy Ci klientów, zainteresowanych Twoimi usługami.

    Najpierw celuj, potem strzelaj, czyli kilka słów o targetowaniu

    Targetowanie oznacza w skrócie określenie, kto jest „żywym celem” przekazu reklamowego. Internet daje ogromne możliwości w tym obszarze. Dzięki temu, będąc reklamodawcą możesz precyzyjnie określić, do kogo konkretnie chcesz dotrzeć. Globalna sieć pozwala Ci wyświetlić reklamę w określony dzień tygodnia, w ustalonych wcześniej godzinach, a do tego umożliwia zawężenie odbiorców na podstawie płci, grupy wiekowej, stron, które chętnie odwiedzają, konkretnego województwa, miasta i wielu innych kategorii.

    Jak zostało już wspomniane we wstępie do tego artykułu, Twój przekaz będzie dużo bardziej skuteczny, jeśli zostanie skierowany do użytkowników, których zainteresowanie produktem lub usługą jest najbardziej prawdopodobne. W związku z tym najlepiej będzie, jeśli Twoim targetem będzie mniejsza, bardziej precyzyjnie określona grupa użytkowników.

    Wybranie grupy docelowej zapewnia lepszy wgląd w wyniki reklamy i pozwala znaleźć najskuteczniejszą formę przekazu przy jednoczesnym oszczędzaniu funduszy. Przede wszystkim jednak umożliwia stworzenie bardziej spersonalizowanych tekstów reklamowych, dzięki którym Twój przekaz będzie miał większą siłę przekonywania.

    Reklama dla wszystkich, reklamą dla nikogo

    Nawet jeśli precyzyjnie określiłeś grupę docelową, a stworzysz reklamę, która będzie adresowana do każdego (czyli tak naprawdę do nikogo), nie osiągniesz zamierzonego celu. Podczas kreowania targetowanego przekazu powinieneś skupić się przede wszystkim na odbiorcy, jego potrzebach i Twojej odpowiedzi na te potrzeby. Tekst reklamy powinien być zwięzły i trafiać w sedno. Komunikaty w stylu: Jesteśmy biurem nieruchomości z długą tradycją i w swojej ofercie posiadamy wiele takich, a takich nieruchomości, nie wchodzi w grę. Nawet konkretne przedstawienie produktu:„tanie mieszkania w centrum Łodzi”, może nie zdać egzaminu. Zamiast tego warto skupić się na problemie i jego rozwiązaniu, np.: Męczą Cię dojazdy do pracy? Znajdź mieszkanie w centrum! Atrakcyjne ceny i duży wybór – tylko u nas! Jakie jeszcze potrzeby mogą mieć potencjalni klienci? Pracujesz w tym zawodzie nie od dziś i pewnie sam doskonale wiesz, że ludzie decydują się na nabycie nieruchomości, bo: urodziło im się dziecko i dotychczasowe mieszkanie stało się za ciasne; młoda osoba, która ugruntowała już swoją pozycję na rynku pracy, nie chce już dłużej mieszkać w wynajętym mieszkaniu; dzieci wyprowadziły się z domu, a rodzice chcą zamienić swoje mieszkanie na mniejsze. Teraz wystarczy, że dostosujesz swój komunikat do adresata, np:

    • do młodych ludzi po studiach: Masz dość dzielenia mieszkania z obcymi ludźmi? Znajdź mieszkanie dla siebie już dziś!

    • do młodych rodziców: Chcesz zyskać większą przestrzeń dla swojej rodziny?

    • do amatorów wiejskiego życia: Porzuć zgiełk dużego miasta i zasmakuj sielankowego życia na wsi w nowym domu!

    Podstawowym odczuciem, którego powinien doświadczyć reklamobiorca jest to, że dana reklama skierowana jest właśnie do niego, a Ty znasz jego potrzeby i potrafisz je zaspokoić.

    Potencjalny nabywca nieruchomości pilnie poszukiwany... na Facebooku

    Wiesz już, że Google pozwala na dokładne stargetowanie grupy odbiorców. Reklamy Adwords to nie jedyny sposób dotarcia do określonych przez Ciebie klientów. Aby znaleźć osoby, które niedawno założyły rodzinę lub zmieniły miejsce zamieszkania najlepiej szukać ich w mediach społecznościowych, a konkretnie na Facebooku. Daje on niezwykle duże i precyzyjne możliwości targetowania, ponieważ wie o swoich użytkownikach prawie wszystko. Pozwala nam na tworzenie reklam i wyświetlanie ich tylko tym osobom, które spełniają wybrane przez nas warunki.

    A jak wygląda Twoja grupa docelowa?

    Przede wszystkim jest ona zależna od profilu działalności i zasięgu Twojego biura nieruchomości. Jeśli działasz na terenie Łodzi i chcesz, by Twoja reklama dotarła do osób zamieszkujących właśnie to miasto i jego okolice, możesz to dokładnie określić w trakcie profilowania reklamy.

    To jednak nie wszystko. Facebook umożliwia targetowanie według takich kategorii jak wiek, płeć stan cywilny, zainteresowania. Tak więc możesz ustalić, żeby Twoja reklama trafiła do osób:

    – mieszkających w Łodzi i w miastach w promieniu 16 km od niej,

    – kobiet i mężczyzn,

    – w wieku 24-35 lat,

    – zaręczonych, krótko po ślubie, rodziców oczekujących dziecka lub już je posiadających.

    Dla tak określonych kryteriów, Twoja grupa docelowa stanowi 14 500 osób. Przyznasz, że całkiem sensowna liczba.

    Koszt:

    Teraz musisz ustalić, ile i w jaki sposób chcesz płacić za kampanię. Cena jest uzależniona od czasu jej trwania oraz od tego, czy będziesz płacić za ilość wyświetleń (CPM), czy chcesz zastosować model, w którym płaci się za kliknięcie (CPC).

    Reklamę na Facebooku może stosować każdy pod warunkiem, że... ma swoją stronę na Facebooku (o tym, jak skutecznie zaistnieć w social media przeczytasz w artykule 9 „Media Społecznościowe krok po kroku”. Pamiętaj, aby Twój przekaz reklamowy trafiał w potrzeby określonej przez Ciebie grupy docelowej (np. większe mieszkanie dla świeżo upieczonych rodziców). Szczegółowe informacje, jak stworzyć reklamę na Facebooku, znajdziesz, klikając w link.

    A już w przyszłym tygodniu podsumowanie całego cyklu! Znajdziesz tam w pigułce najważniejsze zasady budowania silnej pozycji Twojego biura w internecie i świadomości e-klientów.

    Autor: Romina Róg

    Cykl warsztatów został opracowany przez zespół specjalistów ds. e-marketingu z Nieruchomosci-online.pl, jednego z czołowych portali ogłoszeniowych w Polsce. Poprzez dzielenie się wiedzą z przedstawicielami z branży nieruchomości, serwis ma na celu dbanie o wysoką jakość ogłoszeń w internecie.

    Biurom nieruchomości i deweloperom dedykuje wyszukane formy prezentacji i promocji nieruchomości z rynku pierwotnego i wtórnego, w dużo bardziej konkurencyjnych cenach niż inne serwisy. Priorytetem portalu jest dbałość o aktualność ogłoszeń. Więcej na temat serwisu: http://www.nieruchomosci-online.pl/

    Prawa autorskie do artykułu należą do portalu Nieruchomosci-online.pl. Wszelkie formy powielania materiału powinny być opatrzone notą autorską i występować w niezmienionym kształcie.

Aktualności

  • ZOSTAŃ LICENCJONOWANYM POŚREDNIKIEM ZARZĄDCĄ NIERUCHOMOŚCI FPPRN - ZAPRASZAMY NA KURS ON LINE

    data dodania: 22.01.2024

    ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W LICENCYJNYM KURSIE POŚREDNIK / ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI - ON LINE - DOBRY ZAWÓD - DOBRA PRACA. LICENCYJNY KURS POŚREDNIK / ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI DOBRA PRACA. DOBRY ZAWÓD

     

    NIE CZEKAJ Z ZAPISAMI. GDZIEKOLWIEK JESTEŚ MOŻESZ UCZESTNICZYĆ - Powszechne Towarzystwo Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości zaprasza na licencyjny kurs dla zarządców nieruchomościami i pośredników nieruchomości autoryzowany przez Federację Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości. Więcej informacji: telefon 510 069 316 lub 501 213 604. Zapisy patrz link:

     

    https://profesjonalista.net/kurs-licencyjny-posrednik-zarzadca-nieruchomosci-on-line/

    więcej »

  • SUKCESJA W BIZNESIE i RODZINIE/REFORMA PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO A RYNEK NIERUCHOMOŚCI 14-15.12.2023- SPAŁA

    data dodania: 21.03.2022

    SUKCESJA W BIZNESIE i RODZINIE/REFORMA PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO A RYNEK NIERUCHOMOŚCI 14-15.12.2023- SPAŁA

    Tradycyjne, mikołajkowe seminarium w ramach Powszechnej Akademii Nieruchomości PTEiDRN. W dniach 14-15 grudnia 2023 roku spotykamy się na kolejnym seminarium Powszechnej Akademii Nieruchomości PTEiDRN w Hotelu „MOŚCICKI” SPAŁA, UL. NADPILICZNA nr 2, wspaniałe miejsce pomiędzy Łodzią a Warszawą. Link do seminarium https://profesjonalista.net/planowanie-sukcesji-rodzinnej-i-firmowej-reforma-systemu-planowania-przestrzennego-i-jej-wplyw-na-rynek-nieruchomosci-i-procesy-inwestycyjne/

    Spotkanie dedykowane jest wszystkim profesjonalistom z branży nieruchomości w szczególności pośrednikom, zarządcom, rzeczoznawcom majątkowym. W ramach naszego, dwudniowego Seminarium zajmiemy się następującymi tematami:

    w dniu 14 grudnia (czwartek) 2023 – Planowanie sukcesji rodzinnej i firmowej – Jak zabezpieczyć sytuację firmy i rodziny na wypadek śmierci osób kluczowych

    w dniu 15 grudnia (piątek) 2023 – Reforma systemu planowania przestrzennego i jej wpływ na rynek nieruchomości i procesy inwestycyjne

     

    więcej »

  • Archiwum aktualności »

Bannery

Portal domygrunty.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert umieszczonych przez biura nieruchomości