Regulamin dla biur rejestrujących się w portalu domygrunty.pl

Regulamin dla biur rejestrujących się w portalu www.domygrunty.pl zwanym w dalszej części portalem.

 

Korzystanie przez Biura z portalu możliwe jest jedynie po zaakceptowaniu tego regulaminu. Poniżej regulaminu zamieszczona została informacja o POLITYCE PRYWATNOŚCI zgodnej z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – RODO (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wdrażanej na portalu www.domygrunty.pl

 

Uwaga Ogólna. Prawo do rejestrowania Biura na portalu www.domygrunty.pl ma tylko przedsiębiorca wykonujący działalność w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Uprawnionym do zarejestrowania Biura w tym portalu jest więc przedsiębiorca (osoba prawna, osoba fizyczna, działający zgodnie z prawem podmiot) działający na podstawie odpowiedniego wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo przedsiębiorca działający w podstawie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego. Osoba rejestrująca Biuro w tym portalu składa poprzez akceptację niniejszego regulaminu oświadczenie o uprawnieniu do dokonania rejestracji jako przedsiębiorca. W profilu przedsiębiorca umieszcza jedynie informacje powszechnie dostępne.

 

Uwaga. W portalu nie są gromadzone i nie są przetwarzane dane osobowe i kontakty osób - klientów zainteresowanych ofertami Przedsiębiorcy ani skierowane do Przedsiębiorcy zapytania, nie są gromadzone adresy mailowe tych klientów. Wszelkie zapytania kierowane mailowo na podstawie formularzy umieszczonych na portalu domygrunty.pl po wysłaniu nie są zbierane i archiwizowane, również nie są zbierane i archiwizowane adresy i dane osobowe osób wypełniających te formularze. Portal nie ma wpływu na treść informacji przesyłanych przez zainteresowanych klientów do Przedsiębiorcy nie kontroluje treści tych informacji i nie ponosi za nie odpowiedzialności.

 

1. Przedsiębiorca wykonujący działalność w obrocie nieruchomościami może zarejestrować się na tym portalu i umieszczać oferty jedynie wtedy gdy wykonuje tę działalność zgodnie z przepisami prawa. Przedsiębiorca może umieścić na portalu wyłącznie informację (ofertę) dotyczącą nieruchomości, co do której ma zawartą umowę pośrednictwa w obrocie nieruchomościami zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

2. Przedsiębiorca zamieszczając informację o nieruchomości w swoim zakresie i interesie zadba o jej zgodność ze stanem faktycznym, z obowiązującym prawem i standardami zawodowymi pośredników w obrocie nieruchomościami.

 

3. Przedsiębiorca zobowiązany jest przestrzegać praw osób trzecich w szczególności praw autorskich dotyczących prezentowanych informacji o nieruchomościach w tym praw dotyczących fotografii.

 

4. Przedsiębiorca dołoży wszelkiej staranności aby utrzymać aktualność umieszczonych informacji o nieruchomościach a także informacji o swojej działalności.

 

5. Przedsiębiorca umieszcza informację o nieruchomości na swoje ryzyko, samodzielnie i swobodnie określając jej treść i jest wyłącznie odpowiedzialnym za konsekwencje umieszczenia tej informacji. Portal www.domygrunty.pl nie odpowiada za treść, aktualność i zgodność z prawem zamieszczanych przez przedsiębiorcę informacji o nieruchomościach. Przedsiębiorca wyraża zgodę na otrzymywanie na podane adresy mailowe informacji z portalu domygrunty.pl oraz od Powszechnego Towarzystwa Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości, które jest właścicielem portalu.

 

6. Zamieszczanie informacji o nieruchomościach a także informacji o Biurze jest NIEODPŁATNE do czasu zmiany niniejszego regulaminu. Informacje wymagane do rejestracji konta mają charakter powszechnie dostępnych informacji o przedsiębiorcy (dostępne na strona CEIDG, STRONA GUS) i powinny być zgodne z rzeczywistością. Dla wykonania niniejszego regulaminu (umowy) w zakresie korzystania z tego portalu niezbędne jest przetwarzanie danych osobowych Przedsiębiorcy - osoby fizycznej. Bez przetwarzania danych osobowych Przedsiębiorcy nie można wykonać tego regulaminu Podstawą przetwarzania Rejestrując profil na domygrunty.pl przedsiębiorca wyraża zgodę na przetwarzanie umieszczonych informacji w przeciwnym wypadku powinien natychmiast usunąć swój profil i usunąć związane z profilem oferty.

 

7. Rejestrując profil przedsiębiorca wypełnia - RUBRYKI FORMULARZA. W przypadku niezgodności umieszczonych danych przez przedsiębiorcę dotyczących jego działalności z rzeczywistością Portal zastrzega możliwość natychmiastowego usunięcia profilu Biura wraz z ofertami. Przedsiębiorcy z tego tytułu nie przysługuje żadne roszczenie.

 

8. Korzystanie przez Biuro z portalu możliwe jest jedynie pod warunkiem pełnej akceptacji niniejszego regulaminu.

 

 

Polityka Prywatności na www.domygrunty.pl

 

Informacja dla Przedsiębiorców - osób fizycznych w tym także dla odbiorców newslettera i odbiorców informacji marketingowych Federacji Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości i Powszechnego Towarzystwa Ekspertów i Doradców Rynku nieruchomości w zakresie przetwarzania danych.

Szanowny Przedsiębiorco w tym także Odbiorco Informacji i Newslettera, od 25 maja 2018 roku w całej Unii Europejskiej, a więc i w Polsce będą (są) stosowane nowe przepisy dotyczące ochrony danych osobowych – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) czyli w skrócie RODO.

Nowe przepisy zapewniają Tobie większą ochronę i kontrolę Twoich danych osobowych. Realizując wyrażone w RODO obowiązki, niniejszym przekazujemy informacje w zgodzie RODO.

 

Po pierwsze, podajemy kto jest Administratorem Twoich danych osobowych: Twoimi Danymi administrują wspólnie współadministratorzy wskazani poniżej. Współadministratorami Danych Osobowych są -: 1. Powszechne Towarzystwo Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, strona www.profesjonalista.net e mail biuro1@profesjonalista.net i 2. Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, www.pprn.pl adres e mail biuro1@pprn.pl najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie: telefon: 510 069 316 lub wysyłając maila na powyższe adresy mailowe albo pismo na adres korespondencyjny 90-418 Łódź Al. Kościuszki 3.

 

Po drugie, zgodnie z RODO podajemy skąd mamy Twoje dane osobowe: Twoje dane osobowe mamy, bo podałeś je zawierając z nami umowę poprzez akceptację regulaminu korzystania ze strony www.domygrunty.pl.

 

Po trzecie, zgodnie z RODO informujemy o celach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz podstawie przetwarzania, że przetwarzanie Twoich danych jest niezbędne w celu wykonania zawartej umowy (regulaminu) o korzystanie z portalu www.domygrunty.pl i że podstawą przetwarzania danych osobowych jest właśnie ta umowa (regulamin) oraz, że bez przetwarzania tych danych nie możemy zawrzeć i wykonywać tej umowy (regulaminu). Jeśli nie zechcesz by Twoje dane były przetwarzane po prostu zlikwiduj swój profil na portalu domygrunty.pl

Ponadto podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest także prawnie uzasadniony interes Administratora w tym możliwość prowadzenia wobec Ciebie marketingu związanego z oferowaniem naszych usług, oparty na art. 6.ust1. lit f - przetwarzanie Twoich danych jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.

 

Po czwarte, informujemy, że realizujemy wszystkie Twoje prawa gwarantowane przez RODO: żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego. Informujemy, że Twoje dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

 

Po piąte, informujemy, że Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres związany z działaniami w wykonaniu umowy (regulaminu) portalu domygrunty.pl przez okres trwania praw i obowiązków wynikających z tej umowy (regulaminu), okres w zakresie dochodzenia ewentualnych roszczeń.

 

Jeśli Szanowny Odbiorco informacji i newslettera (PTEiDRN i F PPRN) masz jakieś pytania dotyczące Twoich danych osobowych prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub o przesłanie pisma na poniżej podane dane kontaktowe Administratora Twoich danych.

 

Z wyrazami szacunku

 

Współadministratorzy Danych Osobowych: 1. Powszechne Towarzystwo Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, strona www.profesjonalista.net e mail biuro1@profesjonalista.net i 2. Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości 02-657 Warszawa ul. Wielicka 40 lok. U1, www.pprn.pl adres e mail biuro1@pprn.pl najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie: telefon: 510 069 316 lub wysyłając maila na powyższe adresy mailowe albo pismo na adres korespondencyjny 90-418 Łódź Al. Kościuszki 3.

 

Archiwum Aktualności

Aktualności

  • 10 błędów, których powinieneś się wystrzegać, jeśli chcesz osiągnąć sukces w internecie. Podsumowanie cyklu. Cykl 1. Artykuł 15.

    data dodania: 29.09.2012

    Warto uczyć się na błędach, najlepiej na cudzych. Jeśli kierujesz się w życiu tą zasadą, pewnie doskonale zdajesz sobie sprawę, że nie wystarczy wiedzieć, gdzie tkwi błąd. Trzeba przede wszystkim umieć go naprawić. Dobra wiadomość jest taka, że w dzisiejszym artykule znajdziesz zarówno podsumowanie najczęstszych pomyłek popełnianych przez pośredników nieruchomości, jak i najlepsze sposoby na poprawę sytuacji. Za chwilę dostaniesz w pigułce informacje dotyczące najważniejszych aspektów budowania mocnej pozycji biura nieruchomości w internecie.

    1. Rozmijanie się z celem, czyli strona internetowa, która nie spełnia swojego zadania

    Głównym celem Twojej strony www jest zdobywanie nowych klientów. Oznacza to, że ma ona doprowadzić do tego, by klient podjął jasno sprecyzowaną i oczekiwaną przez Ciebie akcję. Błędem, popełnianym wciąż przez wielu pośredników nieruchomości, jest myślenie, że celem strony jest „być i się podobać”... Jak zatem określić, co w Twoim biznesie jest najbardziej oczekiwaną akcją? Przede wszystkim ustal, czego oczekujesz od odwiedzających Twoją witrynę. Następnie daj temu wyraz na stronie głównej, aby klient zrobił to, co chcesz, zanim opuści stronę zniechęcony i zdezorientowany. Zastanów się dobrze, w którym momencie użytkownik sieci zostaje Twoim klientem? Czy po tym, jak po raz pierwszy przejrzał Twoją listę z ogłoszeniami? Po Twoim telefonie i bezpośrednim spotkaniu? Czy może dopiero po pewnym czasie, w ciągu którego otrzymywał od Ciebie maile z informacją o nowych nieruchomościach, które pojawiają się na rynku?

    Odpowiedz sobie na te pytania i skup się na jednym, konkretnym celu, które ma spełniać Twoja witryna. Gdy ustalisz, jakie jest główne przeznaczenie strony www, będziesz mógł na niej zamieścić:

    • formularz kontaktowy, jeżeli zależy Ci na pozyskaniu kontaktów bezpośrednich do osób zainteresowanych sprzedażą swoich nieruchomości,

    • wyszukiwarkę, jeśli skupiasz się na znalezieniu kupców na wystawiane przez Ciebie nieruchomości. Ułatwi ona szybsze znalezienie tej nieruchomości, która ich najbardziej interesuje, zamiast prezentować im pełną listę z ogłoszeniami,

    • guzik „Zapisz się na listę mailingową”, jeśli budujesz swoją bazę mailingową, poprzez którą będziesz komunikować się z potencjalnymi klientami.

    Zawsze dawaj konkretne instrukcje, jeśli nie chcesz, aby klienci błądzili po Twojej stronie. Pamiętaj! Twoja strona ma nie tylko dobrze wyglądać, ale przede wszystkim pośredniczyć w skutecznej komunikacji z e-klientami.

    Dlatego należy unikać:

    – rozpraszania użytkownika zbyt dużą ilością informacji na stronie, które odrywają go od wykonania najbardziej oczekiwanej przez Ciebie akcji,

    – nieintuicyjnego układu strony, który irytuje użytkowników,

    – złej jakości zdjęć nieruchomości, niechlujnej grafiki i języka, które odbierają Ci profesjonalizm.

    Więcej o tworzeniu profesjonalnej strony www znajdziesz w artykule: Jak powinna wyglądać idealna strona www?

    2. Skupianie się na swojej firmie, zamiast na kliencie

    Czy na Twojej witrynie internetowej tekst, który wita nowych użytkowników jest napisany „ku chwale” Twojej firmy? To błąd! Klienta nie interesuje historia powstania Twojego biura nieruchomości, liczba pracowników czy oddziałów. Pamiętaj, że pierwszym pytaniem, które zadają sobie użytkownicy, lądując na Twojej stronie jest: Co masz mi do zaoferowanie i czy jest to coś, czego szukam? Jeżeli nie uda Ci się szybko odpowiedzieć na to pytanie za pośrednictwem strony internetowej, to klient opuści Twój serwis zaraz po wejściu. Co w takim razie zrobić, aby tego uniknąć? Po pierwsze, nie pisz o sobie. Skoncentruj się na korzyściach, które osiągną Twoi klienci. Powiedz im jasno, co mogą uzyskać dzięki Twoim usługom lub produktom. Nie rozpoczynaj zdań od „Nasza firma…”, „Chcemy Państwu zaprezentować…”, „Firma zajmuje się…”. Zmień punkt ciężkości w komunikowaniu się z firmy na klienta. Przekonaj użytkownika, który odwiedza Twoją witrynę, że to przede wszystkim on skorzysta na współpracy z Tobą. Zredaguj treść powitalną, aby precyzyjnie przedstawiała korzyści dla klienta i spowodowała, że zechce spędzić więcej czasu na stronie.

    Więcej o pisaniu skutecznych treści na strony internetowe w artykule: Jak pisać treści na stronę www? Przyciągająca uwagę oferta

    3. Brak optymalizacji strony pod wyszukiwarki

    Jeśli masz problem z niską oglądalnością Twojej strony www, to wyszukiwarki, jak np. Google, mogą być pomocne w rozwiązaniu tego problemu. Aby witryna znalazła się wysoko w wynikach wyszukiwania, muszą zostać podjęte działania optymalizujące stronę, które wpływają na jej pozycję w rankingu wyszukiwarek dla określonych słów kluczowych. Twoim zadaniem jest wybór takich fraz, które jak najlepiej i najpełniej charakteryzują profil działalności Twojego biura nieruchomości oraz stworzenie unikalnych treści na witrynę internetową. Następnie należy zoptymalizować kod źródłowy strony, aby był on przyjazny wyszukiwarkom. Roboty wyszukiwarek skanują Twoją stronę i sprawdzają, czy treść zawiera słowa klucze, które klienci wpisują jako zapytanie. Musisz również stworzyć tytuł i opis strony, które powinny być zgodne z treścią i oczywiście zawierać słowa kluczowe. Tych kilka linijek tekstu odpowiada za to, czy internauta zdecyduje się wejść na Twoją witrynę.

    Więcej o skutecznym pozycjonowaniu znajdziesz w artykule: Strona przyjazna wyszukiwarkom, czyli jak osiągać wysokie pozycje w Google?

    4. Zapominanie o social media

    Aby nawiązać bliższe relacje z klientami, zwiększyć popularność marki czy zbudować pozycję eksperta i lidera, nie należy zapominać o portalach społecznościowych, takich jak np. Facebook. Umiejętnie prowadzone social media pomagają wpłynąć pozytywnie na wizerunek w sieci. Fanpage Twojego biura na Facebooku ułatwi Ci zaprezentowanie się odbiorcom od jak najlepszej strony i pomoże zbudować zaufanie do firmy. Tak to wygląda w teorii. A w praktyce czeka Cię trochę pracy, aby osiągnąć zamierzony cel. Warto jednak podjąć starania, ponieważ Facebook daje możliwość dotarcia do ogromnej liczby potencjalnych klientów. Na dodatek, poszukujący informacji w sieci o Twoim biurze nieruchomości, trafiając na profesjonalnie prowadzony Fanpage, nie będzie się dłużej wahał, czy skorzystać z usług Twoich czy konkurencji. W mediach społecznościowych nawet mała firma z dobrą opinią, pozycjonująca się jako Ekspert, może konkurować z tymi dużo większymi.

    Więcej w artykule: Social media – miejsce dla rynku nieruchomości?

    5. Pochopne i nieprzemyślane działania w social media

    Media społecznościowe to doskonałe miejsce komunikacji pomiędzy firmą a jej klientami. Czasami jednak może zdarzyć się tak, że umieszczony w dobrej wierze wpis na Fanpage'u może obrócić się przeciwko ich autorom. Aby osiągnąć zamierzony cel, trzeba dokładnie zaplanować strategię prowadzenia swojej strony na Facebooku. Nie mogą być to nieprzemyślane kroki, ponieważ wówczas nie przyniosą one żadnych pozytywnych skutków. Dlatego warto zastanowić się, co, gdzie i w jaki sposób chcesz osiągnąć i potem ustalić konkretny plan działania w social media.

    Zastanów się:

    • O czym/jak często/kiedy będziesz umieszczał wpisy w SM?

    • Jakie kanały wykorzystasz?

    • Jak dotrzesz do swojej grupy docelowej?

    • Jak zareagujesz w przypadku kryzysu (negatywnej opinii) na swoim Fanpage'u?

    Media społecznościowe otwierają zupełnie nowe możliwości promocji i szkoda byłoby ich nie wykorzystać.

    Więcej o skutecznych działaniach w mediach społecznościowych w artykule: Media Społecznościowe krok po kroku

    6. Niedbanie o swój wizerunek w sieci

    Od jakiegoś czasu utarło się takie powiedzenie, że jeśli czegoś nie ma w internecie, to znaczy, że nie istnieje. W przypadku rynku nieruchomości jest w tym żartobliwym powiedzeniu również sporo prawdy. Aby osiągnąć sukces w sieci należy inwestować w promocję zarówno swój czas, jak i pieniądze. Warto reklamować swoje ogłoszenia i równocześnie budować markę biura nieruchomości.

    Dlaczego inwestowanie w pozytywny wizerunek jest takie ważne? Powodów jest kilka. Załóżmy, że to samo ogłoszenie pojawia się w ofercie wielu biur nieruchomości. Co zdecyduje o tym, z usług którego biura skorzysta klient? Oczywiście z tego, któremu bardziej ufa, które wywarło na nim lepsze wrażenie, które kojarzy już z reklam, itp. Kluczem do sukcesu są tutaj działania PR w internecie. Public Relations jest to w skrócie sposób porozumiewania się z grupą odbiorców za pomocą narzędzi dostępnych w sieci. Aby budować mocną pozycję swojej marki w świadomości konsumentów musisz zadbać o:

    – przejrzystą i funkcjonalną stronę www,

    – budowanie wizerunku w mediach społecznościowych,

    – zwracającą uwagę i zapadającą w pamięć identyfikację wizualną (logo),

    – skuteczną reklamę w Google (np. pozycjonowanie, miejsca Google, Adwords),

    – budowanie wizerunku eksperta na forach internetowych, własnym blogu firmowym czy publikowanie informacji prasowych,

    – komunikację poprzez mailingi, newsletter czy e-biuletyny.

    Wszystkie działania e-PR dają Ci możliwość pozycjonowania siebie i Twojej firmy jako specjalisty w branży nieruchomości, co ułatwi budowanie wiarygodności i zaufania wśród potencjalnych klientów.

    Więcej w artykule: Działania e-PR – jak je rozpocząć i co warto wiedzieć o komunikacji w sieci?

    7. Brak monitorowania opinii o swoim biurze w sieci

    Internet to specyficzne środowisko, w którym użytkownik ma poczucie pewnej anonimowości. Dlatego też w nierzadko dochodzi w sieci do manifestowania negatywnych emocji. Jeśli w internecie znajdują się same pochwały na Twój temat, to bardzo dobrze. Musisz jednak zdawać sobie sprawę z tego, że istnieje ryzyko pojawienia się również niepochlebnych opinii (na co niestety nie masz wpływu, nawet wówczas, kiedy starasz się najlepiej, jak potrafisz) Najważniejsze jest to, aby monitorować sieć i odpowiednio wcześnie reagować na wszelkie nieprzyjemne sytuacje, które mogą mieć wpływ na Twój wizerunek. Aby nie tracić zbyt dużo czasu na samodzielnie przeszukiwania sieci, można skorzystać z darmowego narzędzia, jakim jest Google Alerts. Dzięki niemu, w określonym przez Ciebie czasie, otrzymujesz powiadomienia na swój adres e-mail o pojawiającej się nowej treści w internecie na wskazane przez Ciebie frazy, np. nazwę Twojego biura nieruchomości. Codziennie miej rękę na pulsie odnośnie tego, co się o Tobie pisze i nie doprowadzaj do sytuacji, w której mały problem eskaluje do poziomu dużego konfliktu.

    Więcej o przeciwdziałaniu negatywnym opiniom w sieci w artykule: Co robić, jeśli mówią o Tobie źle? Działania e-PR w przypadku kryzysu wizerunku w sieci

    8. Przepłacanie za reklamę w tradycyjnych mediach

    Reklamujesz swoje biuro nieruchomości korzystając z różnych mediów. Ale czy zdajesz sobie sprawę, że aż 76 % Polaków zaczyna poszukiwanie swojego nowego „M” od internetu? Bez wątpliwości reklama tradycyjna traci w porównaniu z reklamą online. Oczywiście warto zainwestować w szyld reklamowy nad swoim biurem, wizytówki czy oklejenie witryny okiennej lub samochodu, jako sposób budowania swojego wizerunku i uświadamianie otoczenia o swoim istnieniu. Jednak jeśli chodzi o inwestycję w reklamę, która ma przynieść wymierne korzyści, wówczas lepiej wybrać internet, ponieważ działania online da się mierzyć, testować i optymalizować. Wiadomo ilu nowych klientów zdobyliśmy z każdej wydanej złotówki. Takich analiz nie da się przeprowadzić podczas kampanii offline'owych. Zatem nie przepłacaj już więcej za reklamę tradycyjną i zacznij poznawać metody i narzędzia, których dostarcza globalna sieć.

    Więcej o reklamie internetowej w artykule: Dlaczego warto reklamować nieruchomości w internecie?

    9. Brak testowania i optymalizowania swoich działań w sieci

    Aby wydawać jak najmniej na promocję biura nieruchomości w internecie oraz osiągać z tego jak najlepsze efekty, należy testować i optymalizować swoje działania. Dzięki dostępnym w sieci narzędziom, które pomagają opracować najlepszą strategię, możemy dojść do perfekcji. Do tego służą m.in. statystyki strony www – jedno z najważniejszych narzędzi w e-marketingu, dzięki któremu możesz zaoszczędzić bardzo dużo pieniędzy. Dzięki statystykom określasz profil swoich użytkowników, sposób ich zachowania i problemy, na które natrafiają, przeglądając Twoją stronę www. Polecanym programem do śledzenia ruchu użytkowników w serwisie, darmowym i prostym w użyciu, jest Google Analytics. Jak to działa? Na swojej stronie internetowej umieszczasz kod śledzący i zaczynasz analizować wyniki, aby odpowiedzieć sobie na pytania:

    • Kto odwiedza Twoją stronę internetową?

    • Jakie działania na niej podejmuje/jakich akcji na niej dokonuje?

    • Jak na nią trafił (np. bezpośrednio, z wyszukiwarki czy np. przez reklamę Google)?

    • W którym momencie rezygnuje z dalszego przeglądania strony?

    Przykładowo: w raportach Google Analytics widzimy, że użytkownicy najpierw wchodzą na stronę główną, przeglądają listę z ogłoszeniami, następnie przechodzą do szczegółów konkretnej już nieruchomości. Czytają ofertę i oglądają galerię zdjęć. I po tym większość z nich opuszcza naszą witrynę, nie docierając do zakładki z formularzem kontaktowym. Mając takie informacje, powinniśmy się zastanowić, dlaczego tak się dzieje? Dlaczego internauci rezygnują z dalszego przebywania na stronie właśnie w tym miejscu naszego serwisu? Odpowiedzi mogą być różne, np.:

    • zdjęcia są zbyt niskiej jakości i źle się je ogląda,

    • galeria zdjęć nie działa tak, jak powinna,

    • użytkownicy nie widzą numeru kontaktowego i nie wiedzą, jak się z nami skontaktować?

    Szukamy przyczyn tego, że internauci opuszczają stronę bez wykonania akcji przez nas oczekiwanej, a potem próbujemy poprawić to, co zniechęca ich do skontaktowania się z naszą firmą.

    Zamiast płacić więcej za reklamę, zadbaj o kwestie podstawowe, czyli funkcjonalną i przyjazną internautom stronę www.

    Więcej o optymalizacji działań w sieci w artykule: Jak skutecznie inwestować w reklamę w internecie?

    10. Promowanie się na oślep

    Nie licz na to, że Twój przekaz marketingowy trafi do kogoś, kto będzie zainteresowany Twoimi usługami, jeśli nie podejmujesz działań, które pomogą Ci skierować reklamę do właściwej grupy odbiorców. Główna zasada w internecie jest taka, że nie należy promować się na oślep, ponieważ przekaz skierowany do wszystkich, jest reklamą do nikogo. Możliwość dotarcia do wybranych użytkowników internetu daje targetowanie reklam w kampaniach w Google Adwords lub na Facebooku. Jak się do tego zabrać? Aby skutecznie targetować reklamy musisz określić dokładny profil swojego klienta i skierować do niego spersonalizowany przekaz, dzięki któremu będziesz miał większą siłę przekonywania. Przede wszystkim skupiasz się na odbiorcy, jego pragnieniach i Twojej odpowiedzi na nie. Podstawowym odczuciem, którego doświadcza potencjalny klient w kontakcie z reklamą powinno być to, że jest ona skierowana właśnie do niego, a Ty znasz jego potrzeby i potrafisz je zaspokoić.

    Więcej o targetowaniu reklam w artykule: Co zrobić, by klient nie oparł się Twojej reklamie w internecie?

    To już ostatnia odsłona naszego cyklu. Mamy nadzieję, że porady zawarte w nim i pozostałych artykułach, pomogą Państwu w budowaniu mocnej pozycji swojej firmy w globalnej sieci.

    Powodzenia w podbijaniu internetu!

    Autor: Alicja Zbytniewska

    Cykl warsztatów został opracowany przez zespół specjalistów ds. e-marketingu z Nieruchomosci-online.pl, jednego z czołowych portali ogłoszeniowych w Polsce. Poprzez dzielenie się wiedzą z przedstawicielami z branży nieruchomości, serwis ma na celu dbanie o wysoką jakość ogłoszeń w internecie.

    Biurom nieruchomości i deweloperom dedykuje wyszukane formy prezentacji i promocji nieruchomości z rynku pierwotnego i wtórnego, w dużo bardziej konkurencyjnych cenach niż inne serwisy. Priorytetem portalu jest dbałość o aktualność ogłoszeń. Więcej na temat serwisu: http://www.nieruchomosci-online.pl/

    Prawa autorskie do artykułu należą do portalu Nieruchomosci-online.pl. Wszelkie formy powielania materiału powinny być opatrzone notą autorską i występować w niezmienionym kształcie.

     

    Więcej artykułów z cyklu I patrz EDUKATOR pprn.pl

Aktualności

  • ZOSTAŃ LICENCJONOWANYM POŚREDNIKIEM ZARZĄDCĄ NIERUCHOMOŚCI FPPRN - ZAPRASZAMY NA KURS ON LINE

    data dodania: 22.01.2024

    ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W LICENCYJNYM KURSIE POŚREDNIK / ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI - ON LINE - DOBRY ZAWÓD - DOBRA PRACA. LICENCYJNY KURS POŚREDNIK / ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI DOBRA PRACA. DOBRY ZAWÓD

     

    NIE CZEKAJ Z ZAPISAMI. GDZIEKOLWIEK JESTEŚ MOŻESZ UCZESTNICZYĆ - Powszechne Towarzystwo Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości zaprasza na licencyjny kurs dla zarządców nieruchomościami i pośredników nieruchomości autoryzowany przez Federację Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości. Więcej informacji: telefon 510 069 316 lub 501 213 604. Zapisy patrz link:

     

    https://profesjonalista.net/kurs-licencyjny-posrednik-zarzadca-nieruchomosci-on-line/

    więcej »

  • SUKCESJA W BIZNESIE i RODZINIE/REFORMA PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO A RYNEK NIERUCHOMOŚCI 14-15.12.2023- SPAŁA

    data dodania: 21.03.2022

    SUKCESJA W BIZNESIE i RODZINIE/REFORMA PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO A RYNEK NIERUCHOMOŚCI 14-15.12.2023- SPAŁA

    Tradycyjne, mikołajkowe seminarium w ramach Powszechnej Akademii Nieruchomości PTEiDRN. W dniach 14-15 grudnia 2023 roku spotykamy się na kolejnym seminarium Powszechnej Akademii Nieruchomości PTEiDRN w Hotelu „MOŚCICKI” SPAŁA, UL. NADPILICZNA nr 2, wspaniałe miejsce pomiędzy Łodzią a Warszawą. Link do seminarium https://profesjonalista.net/planowanie-sukcesji-rodzinnej-i-firmowej-reforma-systemu-planowania-przestrzennego-i-jej-wplyw-na-rynek-nieruchomosci-i-procesy-inwestycyjne/

    Spotkanie dedykowane jest wszystkim profesjonalistom z branży nieruchomości w szczególności pośrednikom, zarządcom, rzeczoznawcom majątkowym. W ramach naszego, dwudniowego Seminarium zajmiemy się następującymi tematami:

    w dniu 14 grudnia (czwartek) 2023 – Planowanie sukcesji rodzinnej i firmowej – Jak zabezpieczyć sytuację firmy i rodziny na wypadek śmierci osób kluczowych

    w dniu 15 grudnia (piątek) 2023 – Reforma systemu planowania przestrzennego i jej wpływ na rynek nieruchomości i procesy inwestycyjne

     

    więcej »

  • Archiwum aktualności »

Bannery

Portal domygrunty.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert umieszczonych przez biura nieruchomości